Hop til indhold

Recommended Posts

Når man er en stor og kraftig, men eftersigene en pæn fyr...:)

Er der så andre "store" fyre, der er blevet afvist i døren eller rummet?

Findes der piger, der måske søger større fyre??

Det er kun et spørgsmål, så håber tonen kan holdes på et fornuftigt niveau. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil sige, du ikke skal lade dig slå ud, af en afvisning <3 Der findes flere piger - også af de velomtalte, der går mest op i at du er sød og rar :wub:

Evt nævn din størrelse i dialogen inden mødet, for at spare dig selv for en træls oplevelse <3 

 

Hilsen klassens tykke pige :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thai må ta' hvad der kommer, det er en butik, ligesom frisøren :lol:

GP'er har jeg mine 5-6 gange gjort opmærksom på at jeg er gammel og fed, - aldrig blevet afvist..;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, for 33 minutter siden:

Thai må ta' hvad der kommer, det er en butik, ligesom frisøren :lol:

GP'er har jeg mine 5-6 gange gjort opmærksom på at jeg er gammel og fed, - aldrig blevet afvist..;)

Tænk hvis vi GP’er sagde det samme …. Nej vel! Både du og jeg har ret til at takke nej. 
 

Oplevelsen bliver næppe positiv hvis alt strider mod god skik og kemi. 
 

Til spørgeren vil jeg svare…. Rigtig mange piger - mig selv inklusiv - har ikke præferencer hvad angår vægt, race mm. Læs annoncerne og spørg hellere en gang for meget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, for 13 minutter siden:

Tænk hvis vi GP’er sagde det samme …. Nej vel! Både du og jeg har ret til at takke nej. 

Tror ikke helt du forstod mit indlæg, - mener jo netop at jeg oplyser "gammel og fed" når jeg henvender mig, så kan GP'en jo vælge mig fra, no hard feeelings.

Lidt anderledes med Thai klinikker, - det er jo en massage butik, der kan alle vel komme - de kan jo så lade være med at tilbyde ekstra hvis de ikke syntes om det..

Redigeret af Milner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, for 55 minutter siden:

Tror ikke helt du forstod mit indlæg, - mener jo netop at jeg oplyser "gammel og fed" når jeg henvender mig, så kan GP'en jo vælge mig fra, no hard feeelings.

Lidt anderledes med Thai klinikker, - det er jo en massage butik, der kan alle vel komme - de kan jo så lade være med at tilbyde ekstra hvis de ikke syntes om det..

Thai klinikker opererer også med rigtige mennesker OG kan og må takke nej! 
 

Der er ingen forskel på etnicitet - selv min hvide danske kiropraktor takker nej til meget overvægtige personer 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lidt en selvproklameret "chubby chaser" så overvægt er intet problem her selvom jeg faktisk tit tænker at jeg er blevet valgt fra eller "til sidst" fordi større mænd har det med at tro at jeg gå i stykker:ph34r:.. 

Generelt så føler jeg at så længe man som gæst opfører sig ordentlig så burde der bare være noget professionalisme fra os pigers side af.. Men det bare min personlige mening og jeg føler jo heller ikke nogen skal tvinges til at modtage gæster de ikke ønsker besøg af så hvordan det ligesom skulle kunne lade sig gøre teoretisk set ved jeg sku ikke:P.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Jeg er lidt en selvproklameret "chubby chaser" så overvægt er intet problem her

Ja .. uh-hah ... 
Som teenager og som ung var jeg meget tilbageholdende over for pigerne, og jeg gav min overvægt skylden ...
(Selv om problemet nok lå et andet sted) 
Tror mange drenge eller unge mænd med et par kilo ekstra føler, at almindelig pæne piger er 'out of their league' og derfor lader dem være i fred ... angst for afvisning, almindelig høflighed, måske også de uskrevne regler i drengehierarkiet ... det er kun gisninger.
Nok mere dengang jeg var ung, tiderne har ændret sig, det er mere almindeligt i dag at være lettere overvægtig ... 

Jeg tror der er mange kvinder der er tiltrukket af f. eks. 'Burt Reynolds'-typen.
Den store, godmodige mand, der er stærk som en okse ... 
(Jeg er desværre selv alt andet end stærk, hehe ... )

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har for et par mrd. siden været sammen med en rigtig stor pige -under hedebølgen i thailand... Hun var meget sød og lækker -men hun lugtede sgu af sved, når hun fik tøjet af... hvis hun ikke tog et bad -var det turn off... -første gang var jeg for liderlig til at tænke rigtig over det -men da jeg så begyndte at lugte af hendes sved -så var det sgu ikke fedt... -Men efterfølgende fik jeg hende til, at tag et bad -så er det jo ingen problemer... Kunne godt forstille mig nogen gp -afviser nogen det er uhygiejnisk...

Eller kunne forstille mig lille Jennifer ligge under en kæmpe stor mand -det kunne da gå gruelig galt... -selv om det så var en kæmpe stor pæn mand...ggg  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv været stor og kraftig engang, 180-118, men er aldrig blevet afvist.

Min egen erfaring, gennem 40 år med besøg hos Gp/Thaimassage, er at pigerne vægter andre ting højere end højde og drøjde.

Ting der vægtes højt.

God hygiejne.

Respekterer pigernes grænser.

Ikke forhandle priser.

Være seriøs og komme til tiden du har booket.

Begrænse spørgsmål ved booking, pigerne for mange opkald/sms hverdag med utallige spørgsmål.

Med de få ting i orden, skulle det ikke gå helt galt.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 23.6.2023 at 20:22:

Eller kunne forstille mig lille Jennifer ligge under en kæmpe stor mand -det kunne da gå gruelig galt... -selv om det så var en kæmpe stor pæn mand...ggg  

Mange ville nok faktisk kalde et par af mine ekskærester "kæmpe store mænd"^_^.. Jeg lever da endnu:P..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

Mange ville nok faktisk kalde et par af mine ekskærester "kæmpe store mænd"^_^.. Jeg lever da endnu:P..

Selv om jeg ikke er en "kæmpe stor mand" matcher/sexer jeg bedst med de mindste (gerne buttet) -jeg har i mit lange live prøvet, at føle mig klemt/låst under sex pga. damen var stor og tung et par gange... -det er ikke lige mig;-) men om jeg ligefrem ville "afvise" en kvinde der var kæmpe stor -og absolut ville have sex med mig... det er lige spørgsmålet...ggg en kvinde på den maskuline side af 100kg.................. -man kan jo kalde det "at gå om bord i hende" -synes tanken er svær...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...