Hop til indhold

Roskilde festival

Featured Replies

Skrevet

Håber at nogle vil mødes på Roskilde Festival og drikke en øl/drink og snakke om frække tanker og ideer - måske det kan udvikle sig

Skrevet
ole22222 skrev, for 3 timer siden:

Håber at nogle vil mødes på Roskilde Festival og drikke en øl/drink og snakke om frække tanker og ideer - måske det kan udvikle sig

Lyder som en dating profil :-) Håber du finder det du søger 

Skrevet

Mon ikke homo Hans gerne vil mødes og se hvad det udvikler sig til. 

Skrevet
ole22222 skrev, den 23.6.2023 at 11:10:

Jeg kan se du kun har været medlem i 7 år, og derfor ikke har nået at læse formålet med de forskellige fora. Men den slags hører altså til i Hyggesnak.

Skrevet
  • Author
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Jeg kan se du kun har været medlem i 7 år, og derfor ikke har nået at læse formålet med de forskellige fora. Men den slags hører altså til i Hyggesnak.

Undskyld ser om jeg kan slette

Skrevet
ole22222 skrev, for 12 timer siden:

Undskyld ser om jeg kan slette

Den er flyttet. Man anmelder et indlæg og beder om at få det flyttet. Klik på det lille flag.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.