Hop til indhold
28cm-fatcock

Lorena og Dalya - rumænske piger i Odense

Recommended Posts

Alarmklokkerne ringer allerede ved 'Party girl' og 'Rumænien'. Hvis jeg var dig, vil jeg holde mig langt væk fra dem.

De skriver hverken hvilken ydelser de tilbyder eller priser på deres annoncer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buck skrev, for 2 timer siden:

'Party girl' og 'Rumænien'. Hvis jeg var dig, vil jeg holde mig langt væk fra dem.

 

Ja, kan også bedst lide når der er priser på alt, hvad angår tid, extras samt f.eks., hvad 1 time indeholder af ydelser. Jeg tror jeg holder mig langt væk fra disse rumænske piger:unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sørgeligt. Men stakler uden hjerne og evner til andet end at snyde og bedrage, minimere vi kun tilstedeværelsen af ved at undgå deres handlede piger. 
så længe de danske websites stort set kun kræver et “det er mig på billedet” på sms fra “pigen” som validering, så vil fake profiler og plattenslagere kunne fortsætte uforhindret. Kan kun gentage hvad mange siger - afvis dem, ingen forudbetaling, og er du i tvivl så bed om verificerings billede. Alle har kamera på telefonen i dag. Det tager 2 sekunder lige at stille sig op med en avis eller andet der bekræfter lighed med billederne.  

Redigeret af elcon71

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...