28cm-fatcock 25 Skrevet 23. Juni Nogen erfaringer med denne pige. Hendes annonce minder meget om Mika, Ninah og Filthy Jenny. https://annoncelight.dk/showad/376173 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tetra 21 Skrevet 23. Juni 28cm-fatcock skrev, for 3 timer siden: Nogen erfaringer med denne pige. Hendes annonce minder meget om Mika, Ninah og Filthy Jenny. https://annoncelight.dk/showad/376173 Ja ligner til forveksling.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3359 Skrevet 23. Juni hun ser spændene ud, måske man skulle prøve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MKhouse 98 Skrevet 26. Juni Mon ikke det er en og samme person der har skrevet de annoncer(bare synd pigerne ikke kender til indhold og tekst). Sukee ser utrolig dejlig ud! Dog efter at have læst anmeldelser af Mika, Ninah ang deres kinky del at ydelserne ikke holder vand har jeg sluppet tanken om at besøge dem. (desværre) fordi som du syntes jeg også at den annonce minder meget om de 2 andre. Sukee, Mika og Ninah ser alle dejlig ud. Der er mange der har haft rigtige gode oplevelser med dem så det her er ikke en hold jer væk advarsel tværtimod (det skal nok bare ikke være den kinky del) En skam at det er nødvendigt med sådan en overdrivelse i teksten for at få kunder i butikken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 398 Skrevet 26. Juni MKhouse skrev, for 5 timer siden: Mon ikke det er en og samme person der har skrevet de annoncer(bare synd pigerne ikke kender til indhold og tekst). Sukee ser utrolig dejlig ud! Dog efter at have læst anmeldelser af Mika, Ninah ang deres kinky del at ydelserne ikke holder vand har jeg sluppet tanken om at besøge dem. (desværre) fordi som du syntes jeg også at den annonce minder meget om de 2 andre. Sukee, Mika og Ninah ser alle dejlig ud. Der er mange der har haft rigtige gode oplevelser med dem så det her er ikke en hold jer væk advarsel tværtimod (det skal nok bare ikke være den kinky del) En skam at det er nødvendigt med sådan en overdrivelse i teksten for at få kunder i butikken. så sukee, Mika, Ninah og Filthy Jenny er ikke den samme ? ja de er i forskellige byer på samme tid men det er der flere igennem tiden der har været Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MKhouse 98 Skrevet 26. Juni peter.c skrev, for 55 minutter siden: så sukee, Mika, Ninah og Filthy Jenny er ikke den samme ? ja de er i forskellige byer på samme tid men det er der flere igennem tiden der har været Jeg syntes ikke Sukee udseendemæssigt ligner Mika/Ninah og Jenny kan jeg ikke lige huske andet end navnet siger noget. Både Mika og Ninahs billeder minder meget om hinandens så det kan godt være det er en og samme person. Hehe ja det kan være det giver dobbelt løn at arbejde to steder i Danmark på samme tid =) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
28cm-fatcock 25 Skrevet 29. Juni MKhouse skrev, den 26/6/2023 at 20:17: Jeg syntes ikke Sukee udseendemæssigt ligner Mika/Ninah og Jenny kan jeg ikke lige huske andet end navnet siger noget. Jeg har besøgt Mika og Jenny nogle gange og det er helt forskellige piger det yder en meget stille og rolig service. Slet ikke det overdrevne kinky stuff der beskrives i annoncen. Sukee og Ninah har jeg ikke besøgt og synes heller ikke jeg kan finde noget troværdigt herinde om hverken Sukee eller Ninah. Det er helt sikkert forskellige piger alle sammen....men helt sikkert også samme person der står bag disse overdrevne tivoli-annoncer. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg