Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har besøgt stedet på det seneste - og kan fortælle hvem man møder der for tiden ? Er Gib på job ? :-) 

Hvordan er serviceniveauet og priserne hos hende nu ? (længe siden jeg har været der…)

Evt. PB…

Takker

the dude

Skrevet

Send en sms til PP og spørg hvem der er på job. De plejer at være søde til at svare.

hvis det er Gip, så tænker jeg at serviceniveauet er intakt 

Skrevet

Kan der vedlægges et link?

Skrevet

Jeg var der for 3 år siden og jeg fik massage af en lækker thai med rigtig store bryster. Hun ville meget gerne knaldes i røven. Men fik aldrig hendes navn

Skrevet

Det har helt sikkert været Gib ud fra din beskrivelse.  

Skrevet

Kan der tilkøbes trekant ved PP og gerne hvor Gib er med. Tænker også hvor man må knalde hende i røven

Skrevet
Mthom skrev, for 3 timer siden:

Kan der tilkøbes trekant ved PP og gerne hvor Gib er med. Tænker også hvor man må knalde hende i røven

Du kan få alt i det cirkus. 

8000

Skrevet

Fedt.  Det skal prøves

Hvem skal man tage med som nr. 2

Skrevet

Åhhh Pp med Gib og Tong og Mint det vækker fantastiske minder :-) de er skønne alle tr. Jmk

Skrevet

Jeg er helt ny i forhold til Thai - hvor mange penge skal man sørge for at have med derind, hvis man vil have lidt af det hele?:mellow:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.