Hop til indhold
Guest thaimassoren

Nadiya

Recommended Posts

Guest thaimassoren

Har lidt haft 45 min. tid med denne skønne thai her.

Meget imødekommende, du kan stort set få hvad du vil have (med forbehold).

Jeg bestilte:

massage, blow, handjob, rimjob og sex. 
Og det var ikke noget problem, hun var venlig, sød, snakkende, grinende og småkyssende. Man smider ihvertfald den nervøsitet man skulle have.

vi nåede desværre ikke så langt, for jeg blev rimelig tændt af hendes rimjob samtidig med hun tog sig af lillemanden. Så jeg vendte hende om, gummi på, og tog hende bagfra. Der gik desværre kun nogle minutter før jeg måtte sprøjte hende lidt på ryggen. 
Fik vasket hende ren, og så fik jeg ellers massage for resten af pengene, og det var sgu ok. Hun tager lidt fat, men det kan jeg godt lide. Fik mere tid end jeg havde betalt for så ingen rush overhovedet. Hende kunne jeg sgu godt besøge igen. 
 

Hun holder til omkring city bowling og der er fint med parkering rundt omkring. 

 https://annoncelight.dk/showad/370431

Redigeret af thaimassoren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thaimassoren
tommybig skrev, for 51 minutter siden:

Det er såååå fedt når folk skriver hvilken by det drejer sig om....:sad:

Tja hvis du trykkede på linket, ville du jo så vide det var Odense C ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
tommybig skrev, for 11 timer siden:

Skriv det nu bare i overskriften. Det er 100 x nemmere for alle så....

Alle tjekker jo linket uanset hvad....Hvad er problemet?

Det er jo ikke til at overse :wacko:

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Friskfyr12

Må give dig ret. Har lige været der og det var en af de bedre fornøjelser 

Har allerede booket tid igen imorgen..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må give thaimassoren ret.....mit besøg lignede til forveksling. Dejlig massage med kys og fnis ind i mellem...derefter sex i nogle stillinger som endte i doggy. De som har været der, må give mig ret i at hun har en dejlig fyldig røv af en thai at have :P.

Fik lige en halv liter vand under armen på vej ud. Dejligt besøg.

Nogenlunde diskret med gode P-forhold lige ved døren.

Eneste "minus".....telefonen blev ved med at ringe en 4-5 gange under den halve time....lidt irriterende syns jeg. Men hun må jo være en populær dame :-). Når en glædespige ikke svarer første gang KAN hun jo være optaget, så send en sms hvis muligt. De plejer jo at vende tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mathiasth skrev, for 1 time siden:

Har hun ikke også været ved Kat i Svendborg en gang? 
Under navnet Lemon? :-)

Det var også min tanke da jeg så billederne....men blev revideret i min opfattelse efter jeg så hende real. 

Har dog ikke mødt Lemon, men tænker forskellen er for stor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 23/6/2023 at 17:20:

Dejligt besøg.

Takker, Ja, heldigvis stod der lidt om hende her. Synes virkelig hun er en vildt lækker thaipige. Håber ligeledes hun har en fyldig røv som du skriver. Hvad er hendes priser og var det med økoblow? Vil du sige hendes alder på 35 år passer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
28cm-fatcock skrev, Lige nu:

Takker, Ja, heldigvis stod der lidt om hende her. Synes virkelig hun er en vildt lækker thaipige. Håber ligeledes hun har en fyldig røv som du skriver. Hvad er hendes priser og var det med økoblow? Vil du sige hendes alder på 35 år passer?

Tænker at alderen passer fint...dog er billederne nok lige røget en tur til "finpusning". Men hun er en flot og lækker thai efter min mening. Og røven.....ja den er pænt stor af en thai at have, og dejlig fyldig. En glimrende udsigt i doggy ;-) .

Priser vil jeg helst ikke sige da de kan variere hos nogle piger. Det tror jeg nu ikke de gør her. Men jeg betalte det samme som de fleste steder i byen/landet efterhånden, for en halv time FP. Og ja, det var økoblow.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Friskfyr12

Nadiya er en fornøjelse at være i selskab med Har tid ved hende imorgen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Imper skrev, for 2 timer siden:

Har prøvet at ringe et par gange men kan ikke kommer igennem til hende :(

 

kan man slå dit nummer op eller er dit nummer privat?

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaimassoren skrev, den 22.6.2023 at 16:57:

Har lidt haft 45 min. tid med denne skønne thai her.

Meget imødekommende, du kan stort set få hvad du vil have (med forbehold).

Jeg bestilte:

massage, blow, handjob, rimjob og sex. 
Og det var ikke noget problem, hun var venlig, sød, snakkende, grinende og småkyssende. Man smider ihvertfald den nervøsitet man skulle have.

vi nåede desværre ikke så langt, for jeg blev rimelig tændt af hendes rimjob samtidig med hun tog sig af lillemanden. Så jeg vendte hende om, gummi på, og tog hende bagfra. Der gik desværre kun nogle minutter før jeg måtte sprøjte hende lidt på ryggen. 
Fik vasket hende ren, og så fik jeg ellers massage for resten af pengene, og det var sgu ok. Hun tager lidt fat, men det kan jeg godt lide. Fik mere tid end jeg havde betalt for så ingen rush overhovedet. Hende kunne jeg sgu godt besøge igen. 
 

Hun holder til omkring city bowling og der er fint med parkering rundt omkring. 

 https://annoncelight.dk/showad/370431

Hun er godt nok en dyr dame. Spurgte på det samme som dig, dog uden massagen i 30 min. Fik prisen kr.1.600.- tilbage.

så hende skal jeg så ikke forbi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 23.6.2023 at 17:20:

Må give thaimassoren ret.....mit besøg lignede til forveksling. Dejlig massage med kys og fnis ind i mellem...derefter sex i nogle stillinger som endte i doggy. De som har været der, må give mig ret i at hun har en dejlig fyldig røv af en thai at have :P.

Fik lige en halv liter vand under armen på vej ud. Dejligt besøg.

Nogenlunde diskret med gode P-forhold lige ved døren.

Eneste "minus".....telefonen blev ved med at ringe en 4-5 gange under den halve time....lidt irriterende syns jeg. Men hun må jo være en populær dame :-). Når en glædespige ikke svarer første gang KAN hun jo være optaget, så send en sms hvis muligt. De plejer jo at vende tilbage.

Hvordan var hendes kys?`:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Friskfyr12
Mr1time skrev, for 20 timer siden:

Hun er godt nok en dyr dame. Spurgte på det samme som dig, dog uden massagen i 30 min. Fik prisen kr.1.600.- tilbage.

så hende skal jeg så ikke forbi

Ja mr1time 1600  for 30 min er voldsomt, og nok også misforstået. Jeg gav lidt mindre men det hele værd 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pokerface2000 skrev, den 9.7.2023 at 14:59:

Og det er Lemon som har været hos Kat i Svendborg - det bekræftede hun selv da hun sagde jeg havde besøgt hende dernede !

Det forklarer de gode former hun havde på billederne fra Svendborg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det min første andmeldelse. Udemærket besøg, hun er meget talende og grinende. Massagen er som de fleste steder. Hun sutter godt og dybt, men sexen kunne være bedre. Prisen er en smule højere end andre steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...