Hop til indhold
Thorsonito2

Lena! New girl in Odense!

Recommended Posts

Hej brødre jeg vil bare anbefale denne skønhed Lena

https://annoncelight.dk/showad/376408

besøgte hende i går - uplanlagt som den første :wub:  (hun fortalte mig, at hun lige var kommet til Odense for en halv time siden)

jeg var først bare nysgerrig... man tænker jo tit når man ser billeder som dette med ekstremt smukke piger at de er falske billeder...

Men hun er bare 100 % ægte – det er hende på billederne og hun er endnu smukkere i virkeligheden... :P

Jeps... hun har mange tatoveringer på sin unge krop (det er måske ikke alle, der er vild med det... )

men hun er bare smuk, feminin, imødekommende og alle tjenester leveret på første klasse.. 

Kan ikke forestille mig at nogen bliver skuffet eller fortryder... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AcrossTheSky skrev, for 3 timer siden:

Tænker det her opslag hører til i Anmeldelser og ikke Efterlysninger ;)

Forstår ikke hvad du mener..  tror jeg har valgt efterlysninger piger på Fyn... hvis ikke så beklager...

Del dette indlæg


Link til indlæg

men det gør ikke nogen forskel for hvad jeg vil sige... 

er der ikke flere her som har besøgt Lena i de sidste to dage? 

Hun er bare en stjerne... ;)

hvem der har besøgt hende vil give mig ret og de andre må bare fortryde  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thorsonito2 skrev, for 15 minutter siden:

Forstår ikke hvad du mener..  tror jeg har valgt efterlysninger piger på Fyn... hvis ikke så beklager...

Ja, det har du, men du laver en anmeldelse og ikke en efterlysning. Det var bare for at der ikke bliver rodet forskellige tråde sammen. No harm done :) 

EDIT: Jeg kan se tråden er blevet flyttet, så er alt jo som det skal være. 

Redigeret af AcrossTheSky

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Lena... sød pige, men synes hun virkede som en lidt kedelig nybegynder udi det sexuelle. Blowjob var Lena ikke ret god til ..kunne ikke rigtigt mærke noget når hun suttede og brugte munden ..ikke meget stimulering. Lena rev desværre også lidt for hårdt i kalorius et par gange, som om hun ikke rigtigt vidste, hvordan hun skulle give et blowjob og stimulere en mands pik oralt..ikke så godt. Sexen var også lidt for middelmådig og uden indlevelse. Besøger hende ikke igen.....flot og venlig pige, men Alt i alt kun en 6/10 oplevelse for mig.

 

Redigeret af 28cm-fatcock

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...