Petter123 85 Skrevet 22. Juni, 2023 Hej, Nogen der kender hende her. Spændende profil, men uden billede. Ved dog ikke, hvorfor hun tilbyder, at man kan kneppe hende i forskellige stilletter????? Måske noget stavekontrol, som er gået galt https://annoncelight.dk/showad/376728 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 23. Juni, 2023 Prøv at: Søge på profilnavn, snap, ring eller afvent en mail, hvor der nok kommer svar om 2 uger. Hun skulle jo have åbent i dag (underligt der aldrig er nogen på disse falske annoncer, der svarer, når de laver annoncer og har åbent) Røde flag og 99% svindel/snyd/betalingsside = snap, outlook, rigtigt navn (yes yes), priserne, annonceopbygning, forholdsvis ny annonce mm Men ja, hvis man ikke tænker sig om og ser disse røde flag, så er JADESEX og CHARLOTTETANGFRANDSEN da en spændende MILF Mider meget om HANNE ANDERSEN for et par uger siden. Uden jeg helt har fundet ud af, hvad "svindlen" egentlig består i. Kan naturligvis blot være mail og betalingssider som sugardaters.com eller lignende med falske profiler, fotos og beskeder, hvor man ret hurtigt skal betale for at kunne svare alle de lækre kvinder, der bare konstant skriver og vil have dig Petter123 skrev, den 22.6.2023 at 13:08: man kan kneppe hende i forskellige stilletter Tja....tror du selv, dette er en rigtig person, en kvinde og annoncen er ægte? Prøv at ringe til hende og spørg. På nær snap (mangler), så er hun jo ret villig til at give nr og navn ud. Det. Lugter. Langt. Væk. Af. Svindel/snyd/falsk. Dejlig dansk milf fra Fredericia Med/uden kondom Stort Menukort Sydjylland I dag, kl 06:33 Velkommen til min frække verden. Jeg er en moden frodig dansk og super sexet kvinde med langt brunt hår. Jeg elsker at starte ud, med at give dig en dejligt dybt blow job. Imens jeg bliver dejligt våd, af at se hvor meget du nyder det. Min stamme fisse vil elske at modtage din dejlige sperm dybt op i mig eller at du sprøjer ud over mine dejlige faste bryster (80E). Du kan kneppe mig i diverse stiletter, som du nu har lyst til eller jeg kan ride dig til du når klimaks. Menukort: Alt blidt og behageligt, Erotisk massage, fransk & Mega Fransk, Dansk og græsk i diverse stillinger, Facesitting, fod fetish med og uden sko/støvler, dominans/slave Blid-Mellem-Hårdt og Strap-on! Kontakt mig på 71533479 for a booke en tid. Kontakt mig på [email protected] eller Snap for mere information eller billeder. Vagtplan: Mandag LUKKET Tirsdag 16-22 Onsdag 16-22 Torsdag LUKKET Fredag 16-22 Lørdag 11-23 Søndag LUKKET 15 min sex med blow og sex med kondom en quicky 600 kr. 1 udløsning Uden kondom 800 kr. 30 min sex med blow, slik af mig, facesitting, 69ér og sex i forskellige stillinger 800 kr. Uden kondom 1000 kr du må komme de gange du magter og kan indenfor tidsrummet. 45 min sex med blow, slik af mig, facesitting, 69ér og sex i forskellige stillinger 1000 kr. Uden kondom 1200 kr du må komme de gange du magter og kan indenfor tidsrummet. outcall +300 kr max 30. min væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg