Hop til indhold
Bundstokken

Artikelserien 'Bordellet' opfølgning

Recommended Posts

God og afbalanceret opfølgning.

»At arbejde på værestedet er ti gang hårdere«, siger hun og fortæller, at hun forleden blev overfaldet af en bruger. »Det satte sig i mig på en helt anden måde. Derfor blev jeg også rasende, da jeg så et indslag i Go’ Morgen Danmark med hende Tanja (Rahm, red.), der havde været med til at skrive et debatindlæg, der handlede om, at det er synd for os. Jeg havde ikke forventet andet, end at folk ville sige, artikelserien var forherligende, men hun har ikke ret til at gøre os andre til ofre, fordi hun selv har haft det dårligt«.

http://politiken.dk/indland/ECE2166600/gensyn-med-bordellet-for-tiden-kan-vi-virkelig-ikke-paastaa-at-vi-er-her-for-pengenes-skyld/

Hvis ikke vi kunder er totalt lige glade med hvad pigerne og andre mener om os og vores sexuelle præferencer, bør vi nok være ret selektive med hvem vi åbner os overfor - jeg kunne da godt gætte på hvilket prædikat 'Anna' ville hæfte på mig selv om jeg hverken er til sengevædning eller bleer :???: :

"»Pervers stodder«, siger Anna, der kender kunden, som efter hendes vurdering ikke er helt normal i hovedet. Han vil skiftevis enten lege kærester eller have babybehandling. 

»Der må være sket noget voldsomt i hans barndom«. "

Venligst 

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

det kan vel ikke komme som en overraskelse?????

sådan bliver der da også talt dømmende og i absolutter i ethvert lokalt herreomklædningsrum efter fodbold..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ludvig

Bundstok, jeg har også efterspurgt ydelser som måske ikke lige har behaget gennemsnittet. Har efterfølgende også siddet med tanken om, hvad mon pigen tænkte om den underlige fisk som lige er smuttet.. Har jeg været dagens griner bag forhænget ? :smile:

Hvis ikke vi, som du selv skriver, er totalt ligeglade med hvad pigen tænker, ville vi jo aldrig få vores lyster og fantasier udlevet. Jeg er stadig af den tro, at giver du pigen den hudløse ærlige version af dine ønsker, får du også den bedst mulige oplevelse retur, selv om du så er "pauseklovn, ynkelig eller pervers stodder" under dynerne i pigerummet.

Anna's udtalelser om en gæst er vel hverdagskost på et bordel. I morgen og på næste vagt kommer der sikkert en ny situation hvor der bliver rynket på næse over en af os, og vores særprægede lyster.. Vi er jo allerbedst når vi går ud af døren.. :wink:

Jeg har med interesse fulgt artiklerne i Politiken, og syntes de har bragt et troværdigt billede af dagligdagen på et dansk bordel.

Hatten af for stedet og pigerne, som har gjort det muligt i en rå hverdag.

Glædelig Jul.

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Ludvig. Du jar fuldstændig ret i at man er hudløs ærlig i sone ønsker så er det lettere for os piger at sige til eller fra. Og selvfølgelig er der gæster hvor man trækker på smilebåndet

Men hvis jeg siger ja til em leg kunne det ikke falde mig ind at grine af gæsten efterfølgende. Og jeg har heller ikke oplevet andre piger gøre det. Jeg kunne ikke drømme om at sige ja til et job som ikke havde min interesse på den ene eller anden måde. Så at grine af gæsterne ville være det samme som at grine af mig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ludvig

Ludvig. Du jar fuldstændig ret i at man er hudløs ærlig i sone ønsker så er det lettere for os piger at sige til eller fra. Og selvfølgelig er der gæster hvor man trækker på smilebåndet

Men hvis jeg siger ja til em leg kunne det ikke falde mig ind at grine af gæsten efterfølgende. Og jeg har heller ikke oplevet andre piger gøre det. Jeg kunne ikke drømme om at sige ja til et job som ikke havde min interesse på den ene eller anden måde. Så at grine af gæsterne ville være det samme som at grine af mig selv.

Sisse.

Jeg burde måske ha' anvendt ordene "Dagens omtalte"

VH Ludvig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...