Hop til indhold
Guest Uden gummi er gud

Blid slavetøs/rape play søges

Recommended Posts

Guest Uden gummi er gud

Findes der en GP i København/Sjælland som tilbyder blid slavetøs/rape play?

Jeg er ikke ude efter noget med smerte, mærker eller vold, men har en fetish vedr. rape play, hvor jeg f.eks. dukker op som pakke bud og bliver budt indenfor mens GP'en finder pengene frem. I steddet for at gå når jeg har afleveret "pakken" (den aftalte betaling), bliver jeg i steddet nærgående og det ender med at jeg binder GP'en og "voldtager" hende.

Jeg har fundet et par GP'er som tilbyder noget i denne stil, men de fleste vil på forhånd have aftalt i detaljer hvilke ydelser som skal indgå. Jeg vil gerne have en "all you can eat" pris og så undervejs beslutte mig for hvad GP'en skal "udsættes" for. Naturligvis indenfor de grænser som er udstukket af GP'en på forhånd. Skulle jeg overtræde en grænse har vi på forhånd aftalt et safeword som GP'en kan bruge.

Andre GP'er som tilbyder rape play vil ikke lade sig binde, blindfolde eller gagge, og så er det lidt lige meget i mine øjne, da det så er umuiligt for mig at bevare illusionen om at jeg har kontrollen.

Håber nogen kan pege på en GP som kan opfylde min fetish.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Uden gummi er gud
Peterxxxxxxxxxxxxx skrev, for 14 minutter siden:

June kunne være en mulighed, men hun stiller vist ikke op til sex uden kondom.

https://annoncelight.dk/showad/195260

Hun er ikke med på bondage, og så er det lidt svært at binde hende. Om det er med på uden gummi eller ej, er ikke så vigtigt i denne sammenhæng.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Uden gummi er gud
Eventyrmanden skrev, for 1 minut siden:

Hvor i landet søger du?

Øh har du læst første linie i min efterlysning?

Redigeret af Uden gummi er gud

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ZipZap

Hmm jeg tror at bliver svært at finde en som ikke kender dig, som vil være med på det. Hvis I har mødtes nogle gange og der er opbygget en vis tillid så er chancerne  nok bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...