Hop til indhold
Petter123

Shemale Maria - Aarhus

Recommended Posts

My mistake.

Tror jeg har tastet whatsapp nummer forkert. 

Men er der nogen med erfaringer, høre jeg gerne nærmere.

Ellers håber jeg at få en aftale med hende i denne uge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser godt nok sød og ægte ud med en Twitter som siger hun er i Danmark til 9/7 og en masse videoer der - Håber du får en god oplevelse, du må skrive lidt når du har mødt hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes twitter virker fint. Jeg har desværre ikke besøgt hende, men sidst hun var i Danmark skrev jeg faktisk en PM på hendes Twitter for at confirm, at det var hende. Der svarede hun, at det rigtig nok var hende som besøgte Danmark.

Der er også en enkelt anmeldelse her på siden. Så tror hun er ægte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende, og det var ikke godt. Det er 100% hende på billederne, og hun er da sød nok, men man skal ikke vælge hende som aktiv. Hun kneppede mig i måske 2 min, hvorefter hun begynder på "come now come now", og bliver mere og mere insisterende. Hun havde efter de 2-3 minutter mistet erektionen, og prøvede at mundkneppe mig imens hun blev ved at med at sige at jeg skulle komme.

Det er jo helt til grin når man har bestilt 30 min, og jeg sagde da også at jeg tog for 15 min i stedet, og gik igen.
Det kan godt være hun er fin nok som passiv, tror også alle hendes videoer og billeder er hende som passiv.

Forresten, stop med det der "kvinder" pis, det er super transfobisk.

Redigeret af John Nielsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde nogenlunde samme oplevelse, men med mig som aktiv. Bagefter brugte hun lang tid på at tale om, at hun villke have mig til at komme hurtigt, fordi mænd i min alder (45!!!!!) nemt kunne tabe erektionen. Desuden mente hun, at jeg ikke virkede som om, at jeg tændte på hende. 

Hendes pik blev heller ikke stiv, selvom jeg forsøgte hvad jeg kunne. 

Dont Go there!

Ikke fordi, at vi skal gå ind i en langs køns diskussion. Men i mit univers er man ikke kvinde, hvis man har en pik mellem benene. Det kan man så synes om, hvad man vil. Jeg kan ikke se hvordan det er transfobisk. For jeg har absolut ikke noget imod transpersoner. Men de er jo lige netop transkønnede og ikke kvinder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Petter123 skrev, for 6 timer siden:

Jeg havde nogenlunde samme oplevelse, men med mig som aktiv. Bagefter brugte hun lang tid på at tale om, at hun villke have mig til at komme hurtigt, fordi mænd i min alder (45!!!!!) nemt kunne tabe erektionen. Desuden mente hun, at jeg ikke virkede som om, at jeg tændte på hende. 

Hendes pik blev heller ikke stiv, selvom jeg forsøgte hvad jeg kunne. 

Dont Go there!

Ikke fordi, at vi skal gå ind i en langs køns diskussion. Men i mit univers er man ikke kvinde, hvis man har en pik mellem benene. Det kan man så synes om, hvad man vil. Jeg kan ikke se hvordan det er transfobisk. For jeg har absolut ikke noget imod transpersoner. Men de er jo lige netop transkønnede og ikke kvinder. 

Det sidste er jeg lidt uenig i, men fred være med det. Det jeg egentlig mente var at du skriver "kvinde", som virker lidt håndligt. Kan du ikke bare skrive fx. transkvinde?

Del dette indlæg


Link til indlæg

I m María. You must know first of all that i m a trans because i feel me as a woman 24hr if i fck men is for work.  Some others get angry about my work as active.... I give you an example if a woman of 70 yo fat ugly with bad breath ... Can you have an erection? I try to be the most nice possible with people sooo relax... Peace and love

Del dette indlæg


Link til indlæg
María95 skrev, for 21 minutter siden:

I m María. You must know first of all that i m a trans because i feel me as a woman 24hr if i fck men is for work.  Some others get angry about my work as active.... I give you an example if a woman of 70 yo fat ugly with bad breath ... Can you have an erection? I try to be the most nice possible with people sooo relax... Peace and love

Hi Maria

Welcome to the forum.

If there are people you can't work with you have to be honest to them - You can't just take money for 30 minutes good service and then go "please cum" after a few minutes and have them in the streets after 15 minutes - at least the reviewers here complain about their meeting with you, because you accept money but do not deliver.

I do not have part in this, I did not meet you, just trying to make the case they present clear to you.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 i met her, she was cool. im not gay though so i was not interested in dick, i like feminine passive girls. 

she have a little bit attitude but all bad bitches have this attitude so u gotta respect it and find a way to make it work.

she was super patient while i was on Planet White and i fell a little bit in love with her which is always dangerous. 

blowjob is good, she can do it many different ways. she has such a feminine face, i stared into her eyes, french kissing a lot, and i never felt once that feeling of "ah, theres the man behind the tranny", i just felt that pure female connection....

anyway i am totally new in all this stuff, i dont want tranny fucking me in the ass  lke it sounds you guys do, and if i go in the ass it's because i have cuddled with her so much and it gets so hot that a little bit of fucking is what both need

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har siden min kommentar herinde forsøgt at lave en anmdelse af Maria på Shemalewiki.

Den er ikke kommet online. Jeg har også forsøgt at skrive til sitet, men har ikke fået svar.

Synes det er et utroværdigt site. Der er stort set kun gode anmeldelser af kvinderne derinde. Så jeg tænker ikke, at det kan bruges til andet end et nogenlunde samlet overblik over shemales i et givent område, og så en mulighed for at se deres billeder. Mere reklame end en reel wiki.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...