Hop til indhold
Peterxxxxxxxxxxxxx

Advarsel; Caroline (Sunds, Randers o.a.)

Recommended Posts

Skrevet (edited)

https://annoncelight.dk/showad/337192

Besøgte hende forleden. Hun sagde at jeg kyssede godt, men var alligevel reserveret og afsnuppet i kyssene - og mekanisk i sin fremgangsmåde. I det hele taget slukkede jeg en del på hendes trang til at styre (nu kan vi kysse lidt, nu skal du lægge dig ned, nu skal vi dit, nu skal vi dat). Købte en halv time inkl. anal, men kunne ikke trænge op i hende analt, hvorpå jeg foreslog at vi reducerede i prisen og hun suttede mig færdigt. Dette reagerede hun voldsomt på, sprang op og skældte ud på baltisk, fandt uret frem og talte om at der allerede var gået 25 minutter - hvorpå jeg begyndte at trække i tøjet og fortalte hende at dette var dårlig service. Dette flippede hun helt ud over og råbte at jeg skulle skride, åbnede døren og for rundt i lokalerne. Vildt optrin, stort drama. Jeg listede stille ud og kørte derfra, halvvejs vantro og smilende over oplevelsen - halvvejs irriteret over at den havde kostet mig 16 hundredelaser. 

Jeg vil fraråde at besøge Caroline, hvis man er til flydende og lækker kærestesex. Vil man derimod gerne køres gennem en styret ekspedition, så er hun givetvis ok. Køn, men noget mere fyldig og mindre velholdt end hendes billeder giver indtryk af. 

Redigeret af Peterxxxxxxxxxxxxx

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...