SødfyrJylland 36 Skrevet 22. Juni Nogen som kan fortælle noget om Frække Freja i Åbenrå? Har søgt herinde og kan ikke finde noget på hende. https://annoncelight.dk/showad/376076 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sydjysk Grisling 11 Skrevet 23. Juni Det er ikke meget info om personen ,eller hvad hun tilbyder i annonce . Eller ser hun pæn ud . Men er i tvivl om den er seriøst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hardticket 20 Skrevet 25. Juni (edited) Nogen der har prøvet? Kom frit frem Redigeret 25. Juni af hardticket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hardticket 20 Skrevet 25. Juni Har skrevet til hende. Men hendes udbud er for begrænset og priserne for høje til at tage en for holdet. Håber en anden vil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 104 Skrevet 25. Juni Har også lige skrevet med hende og tænker heller ikke at jeg vil besøge hende efter at have fået hendes liste med alt for høje priser og hvad hun tilbyder . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hardticket 20 Skrevet 25. Juni Bolleman skrev, for 8 minutter siden: Har også lige skrevet med hende og tænker heller ikke at jeg vil besøge hende efter at have fået hendes liste med alt for høje priser og hvad hun tilbyder . Men Hvis hendes billede er ægte er hun satme flot Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 104 Skrevet 25. Juni hardticket skrev, Lige nu: Men Hvis hendes billede er ægte er hun satme flot ja det er hun men hendes priser stikker jo desværre helt af hvis jeg forstår prislisten rigtig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hardticket 20 Skrevet 25. Juni Bolleman skrev, Lige nu: ja det er hun men hendes priser stikker jo desværre helt af hvis jeg forstår prislisten rigtig Ja det er 1200 for 30 min og så må du slippe 400 for at slikke hende og ingen blow. Det er ikke noget jeg har råd til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smalhans 31 Skrevet 25. Juni Enig, meget pæn pige, men lidt dyrt. Overvejer dog alligevel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kimdk 0 Skrevet 4. Juli smalhans skrev, den 25.6.2023 at 19:48: Enig, meget pæn pige, men lidt dyrt. Overvejer dog alligevel Kom du forbi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smalhans 31 Skrevet 4. Juli Kimdk skrev, for 2 minutter siden: Kom du forbi? Nej, hun stoppede med at svare Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg