Hop til indhold
Stantin

Mistress Spankerella - erfaringer?

Recommended Posts

Hmm - når jeg læser annoncen, så er jeg stået af, allerede inden hun starter på det, der burde være blikfanget. Jeg priser mig lykkelig for, at der er mange andre dominaer herhjemme, der er lidt fleks på, at man som søgende, kan begå en fejl og skrive noget forkert - og blive tilgivet for det med et smil, fremfor at blive blokeret.

Hende her truer jo med blokeringer i et væk - allerede inden hendes reelle info's starter. Det får mig til at tænke på en sceance, hvor man ikke tager noget godt med sig bagefter. Hun virker sgu for skrappedullet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Kollemorten,

Jeg har gjort mig samme tanker ang hjemmesiden, man er jo næsten blokeret bare man har tænkt en forkert tanke.

Men jeg synes alligvel der er noget spændende over Mistress Spankerella og vil ansøg om en session når vores kalendere give mulighed for det

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne til mit forsvar have lov at sige at grunden til jeg skriver de ting jeg gør i min annonce er for at få folk til at forstå jeg ikke gider 30 henvendelser på en vagt angående fx sex da jeg får rigtig mange af den slags selvom jeg ikke tilbyder den slags. Rigtig mange useriøse slaver kontakter mig fordi de enten bare er pikspillere der skal fortælle om deres fantasier og aldrig booker en tid eller booker en tid og vælger at blive væk.. Det bliver man træt af i længden.. Jeg er bestemt til at snakke med og har man spørgsmål må også gerne det hvis bare man blot viser mig man er seriøs og ikke kun skriver: Hej frække, hej adresse?, tid??, pris ect.. 

 

Svarene fik mig til at reflektere over min annonce hvilket er godt fordi man også som Domina kan bruge vejledning fra en slave omkring hvordan de opfatter ens annonce.. Det har jeg faktisk manglet, så tak! :) Men nu forstår i også hvorfor jeg har valgt at skrive som jeg gør.. 

 

Hvis jeg sletter det er jeg sikker på useriøse henvendelser vil bombardere mig og det er ikke min interesse.. I bliver også nødt til at tænke over at grunden til jeg virker “skrap” er pga useriøse henvendelser fylder mest.. Ikke kun for en Domina, men også for rigtig mange GP’er derude… 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MistressSpankerella skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil gerne til mit forsvar have lov at sige at grunden til jeg skriver de ting jeg gør i min annonce er for at få folk til at forstå jeg ikke gider 30 henvendelser på en vagt angående fx sex da jeg får rigtig mange af den slags selvom jeg ikke tilbyder den slags. Rigtig mange useriøse slaver kontakter mig fordi de enten bare er pikspillere der skal fortælle om deres fantasier og aldrig booker en tid eller booker en tid og vælger at blive væk.. Det bliver man træt af i længden.. Jeg er bestemt til at snakke med og har man spørgsmål må også gerne det hvis bare man blot viser mig man er seriøs og ikke kun skriver: Hej frække, hej adresse?, tid??, pris ect.. 

 

Svarene fik mig til at reflektere over min annonce hvilket er godt fordi man også som Domina kan bruge vejledning fra en slave omkring hvordan de opfatter ens annonce.. Det har jeg faktisk manglet, så tak! :) Men nu forstår i også hvorfor jeg har valgt at skrive som jeg gør.. 

 

Hvis jeg sletter det er jeg sikker på useriøse henvendelser vil bombardere mig og det er ikke min interesse.. I bliver også nødt til at tænke over at grunden til jeg virker “skrap” er pga useriøse henvendelser fylder mest.. Ikke kun for en Domina, men også for rigtig mange GP’er derude… 

I øvrigt vil jeg gerne have lov at tilføje at grunden til der som noget af det første står at min telefon er lukket for opkald og går direkte på svare når jeg ikke er på vagt er fordi jeg oplever at blive kontaktet på netop de dage jeg ikke er på vagt… Og det kan godt være irriterende at blive ringet op flere gange på en dag da jeg også har et privatliv der skal respekteres.. Så må man skrive en mail eller sms… 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MistressSpankerella skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil gerne til mit forsvar have lov at sige at grunden til jeg skriver de ting jeg gør i min annonce er for at få folk til at forstå jeg ikke gider 30 henvendelser på en vagt angående fx sex da jeg får rigtig mange af den slags selvom jeg ikke tilbyder den slags. Rigtig mange useriøse slaver kontakter mig fordi de enten bare er pikspillere der skal fortælle om deres fantasier og aldrig booker en tid eller booker en tid og vælger at blive væk.. Det bliver man træt af i længden.. Jeg er bestemt til at snakke med og har man spørgsmål må også gerne det hvis bare man blot viser mig man er seriøs og ikke kun skriver: Hej frække, hej adresse?, tid??, pris ect.. 

 

Svarene fik mig til at reflektere over min annonce hvilket er godt fordi man også som Domina kan bruge vejledning fra en slave omkring hvordan de opfatter ens annonce.. Det har jeg faktisk manglet, så tak! :) Men nu forstår i også hvorfor jeg har valgt at skrive som jeg gør.. 

 

Hvis jeg sletter det er jeg sikker på useriøse henvendelser vil bombardere mig og det er ikke min interesse.. I bliver også nødt til at tænke over at grunden til jeg virker “skrap” er pga useriøse henvendelser fylder mest.. Ikke kun for en Domina, men også for rigtig mange GP’er derude… 

Jeg håber heller ikke du føler at jeg med mit opslag udstiller dig, det er bestemt ikke min mening i hvert fald. Tværtimod er det fordi jeg flere gange er faldet over din annonce og synes den ser rigtig interessant ud, men kunne ikke umiddelbart finde nogle anmeldelser af dig herinde. :) ved du allerede nu hvornår du er i Hadsten igen (som ikke er 29. 30 juni men efter)? eller skal jeg bare holde øje med din annonce løbende? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stantin skrev, for 6 minutter siden:

Jeg håber heller ikke du føler at jeg med mit opslag udstiller dig, det er bestemt ikke min mening i hvert fald. Tværtimod er det fordi jeg flere gange er faldet over din annonce og synes den ser rigtig interessant ud, men kunne ikke umiddelbart finde nogle anmeldelser af dig herinde. :) ved du allerede nu hvornår du er i Hadsten igen (som ikke er 29. 30 juni men efter)? eller skal jeg bare holde øje med din annonce løbende? :)

Jeg tager det bestemt ikke som et angreb :) 

 

Jeg prøver blot at forklare hvorfor min annonce er som den er da lillemorten og lysttilsm svarede på din tråd.. Jeg er kun glad for konstruktiv kritik da jeg som skrevet ikke har fået det før og alle kan bruge råd til hvordan en annonce bliver taget imod og opfattet :) 

Kommer til Hadsten igen d.25 og 26 juli.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MistressSpankerella skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil gerne til mit forsvar have lov at sige at grunden til jeg skriver de ting jeg gør i min annonce er for at få folk til at forstå jeg ikke gider 30 henvendelser på en vagt angående fx sex da jeg får rigtig mange af den slags selvom jeg ikke tilbyder den slags. Rigtig mange useriøse slaver kontakter mig fordi de enten bare er pikspillere der skal fortælle om deres fantasier og aldrig booker en tid eller booker en tid og vælger at blive væk.. Det bliver man træt af i længden.. Jeg er bestemt til at snakke med og har man spørgsmål må også gerne det hvis bare man blot viser mig man er seriøs og ikke kun skriver: Hej frække, hej adresse?, tid??, pris ect.. 

 

Svarene fik mig til at reflektere over min annonce hvilket er godt fordi man også som Domina kan bruge vejledning fra en slave omkring hvordan de opfatter ens annonce.. Det har jeg faktisk manglet, så tak! :) Men nu forstår i også hvorfor jeg har valgt at skrive som jeg gør.. 

 

Hvis jeg sletter det er jeg sikker på useriøse henvendelser vil bombardere mig og det er ikke min interesse.. I bliver også nødt til at tænke over at grunden til jeg virker “skrap” er pga useriøse henvendelser fylder mest.. Ikke kun for en Domina, men også for rigtig mange GP’er derude… 

Hej

Super at du svarer/deltager :-)  Jeg har ingen problemer med at forstå dit ræssonnemt ift trælse opkald og henvendelser. det kan jeg godt forstå du/I får "lange løg" af. Ingen gider bruge tid på useriøse henvendelser, uanset hvilken branche man arbejder i. Så det er da fuldstændigt fair - lige på det punkt er du langtfra den eneste der lige har den betingelse anført.

Det hvor jeg står af er at du forlanger en præcis beskrivelse af vedkommende der henvender sig og en præcis beskrivelse af ønsker osv... ellers bliver man blokeret. Jeg kan se du har omformuleret det nu og fjernet truslen om blokering - men se det fra vores/min side - os der læser det. Ville du ikke føle dig meget usikker på, om du havde lyst til at henvende dig - sæt nu du skrev noget der ikke passede annoncehaveren, selvom det var skrevet med bedste hensigt, men uheldigt formuleret?

Jeg har før skrevet lidt sære ting i min legeliste og beskrivelse og hvis hende jeg har skrevet til, har været i tvivl, har hun ikke blokeret mig - hun er vendt tilbage og spurgt ind til en uddybning. Og det har hun så fået - med et smil på læben.

Når man ikke har været hos en bestemt domina før, så er første kommunikation i min optik, ekstrem vigtig - og den første kommunikation er jo faktisk annoncen, ikk? Du har jo ellers en ret fin annonce med en pæn lang legeliste og med god info. Men når man ramler ind i ordet "blokering" 4 gange før man når derned, så går gassen jo lidt af lysten til at læse videre.
 

Blot for at uddybe det jeg skrev længere oppe. Men som nævnt, så kan jeg se at du har været inde og redigere - sådan at du indbyder de seriøse og frasorterer paphovederne. Og respekt fordi du deltager i tråden, det mener jeg virkelig :-)

Redigeret af Lillemorten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemorten skrev, for 3 minutter siden:

Hej

Super at du svarer/deltager :-)  Jeg har ingen problemer med at forstå dit ræssonnemt ift trælse opkald og henvendelser. det kan jeg godt forstå du/I får "lange løg" af. Ingen gider bruge tid på useriøse henvendelser, uanset hvilken branche man arbejder i. Så det er da fuldstændigt fair - lige på det punkt er du langtfra den eneste der lige har den betingelse anført.

Det hvor jeg står af er at du forlanger en præcis beskrivelse af vedkommende der henvender sig og en præcis beskrivelse af ønsker osv... ellers bliver man blokeret. Jeg kan se du har omformuleret det nu og fjernet truslen om blokering - men se det fra vores/min side - os der læser det. Ville du ikke føle dig meget usikker på, om du havde lyst til at henvende dig - sæt nu du skrev noget der ikke passede annoncehaveren, selvom det var skrevet med bedste hensigt, men uheldigt formuleret?

Jeg har før skrevet lidt sære ting i min legeliste og beskrivelse og hvis hende jeg har skrevet til, har været i tvivl, har hun ikke blokeret mig - hun er vendt tilbage og spurgt ind til en uddybning. Og det har hun så fået - med et smil på læben.

Når man ikke har været hos en bestemt domina før, så er første kommunikation i min optik, ekstrem vigtig - og den første kommunikation er jo faktisk annoncen, ikk? Du har jo ellers en ret fin annonce med en pæn lang legeliste og med god info. Men når man ramler ind i ordet "blokering" 4 gange før man når derned, så går gassen jo lidt af lysten til at læse videre.
 

Blot for at uddybe det jeg skrev længere oppe. Men som nævnt, så kan jeg se at du har været inde og redigere - sådan at du indbyder de seriøse og frasorterer paphovederne. Og respekt fordi du deltager i tråden, det mener jeg virkelig :-)

Jeg blokere skam heller ikke en slave der henvender sig som skriver en rodet legeliste til mig.. Så spørg jeg selvfølglig ind til ønsker, fantasier osv.. Igen! Jeg er altså til at snakke med.. 

 

Grunden til jeg beder om at folk skal henvende sig med de info er netop fordi jeg ikke gider modtage “Hej, tid nu? Osv.. Da jeg ellers modtager mange flere useriøse henvendelser ellers.. 

 

Er du klar over hvor mange der ikke skriver alle de info ned jeg kræver, men jeg fornemmer en person der er seriøs og som ikke blot spilder min tid.. 

 

Og jo, jeg forstår det fremstår “skrapt” men tror også det er som man tager det.. Og ja jeg har rettet i det fordi jeg synes det er fint folk giver sit bud på hvordan de opfatter en annonce.. 

 

God aften :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været hos Mistress Spankerella, da hun var på besøg i Aalborg. 

Jeg havde en rigtigt god oplevelse, hun er sød og dygtig. Og så skal jeg love for der gemmer sig kræfter i den klejne krop. Hun er en klar anbefaling her fra og jeg skal besøge hende igen når hun kommer til Jylland og det passer med resten af min tilværelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
balls2you skrev, for 2 timer siden:

Jeg har været hos Mistress Spankerella, da hun var på besøg i Aalborg. 

Jeg havde en rigtigt god oplevelse, hun er sød og dygtig. Og så skal jeg love for der gemmer sig kræfter i den klejne krop. Hun er en klar anbefaling her fra og jeg skal besøge hende igen når hun kommer til Jylland og det passer med resten af min tilværelse.

Hej balls2you

Du  har søgt efter en anden Domina, eller GP, der elsker at sparke nosser, hvorfor gør du det?

når Spankerella, er så sød, sparker hun ikke så godt?

Men det er da godt hun er sød.

Så kan jeg forstå, det er lige meget med om hun kan sparke balls:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dickmand skrev, for 5 timer siden:

Hej balls2you

Du  har søgt efter en anden Domina, eller GP, der elsker at sparke nosser, hvorfor gør du det?

når Spankerella, er så sød, sparker hun ikke så godt?

Men det er da godt hun er sød.

Så kan jeg forstå, det er lige meget med om hun kan sparke balls:D

Hej Dickmand,

Jeg forstår ikke hvad det er du vil med dette?

At Spankerella er sød udelukker vel ikke at hun kan svinge en hård pisk eller give et ordentligt spark i nosserne og se sød ud samtidigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
LystTilSM skrev, for 16 minutter siden:

Hej Dickmand,

Jeg forstår ikke hvad det er du vil med dette?

At Spankerella er sød udelukker vel ikke at hun kan svinge en hård pisk eller give et ordentligt spark i nosserne og se sød ud samtidigt?

Synes personligt at Spankerella ser utrolig feminin, sød, smuk og bestemt ud på en gang ud fra det jeg har set. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dickmand skrev, for 6 timer siden:

Hej balls2you

Du  har søgt efter en anden Domina, eller GP, der elsker at sparke nosser, hvorfor gør du det?

når Spankerella, er så sød, sparker hun ikke så godt?

Men det er da godt hun er sød.

Så kan jeg forstå, det er lige meget med om hun kan sparke balls:D

Jeg forstår ikke denne kommentar? Jeg har haft en god oplevelse og vil gerne komme tilbage. Samtidig ønsker jeg at have andre gode oplevelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
balls2you skrev, for 7 timer siden:

Jeg forstår ikke denne kommentar? Jeg har haft en god oplevelse og vil gerne komme tilbage. Samtidig ønsker jeg at have andre gode oplevelser. 

Det var vist et forsøg på at være sjov og kinkshame....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...