michael1608 10 Skrevet 21. Juni https://annoncelight.dk/showad/353252 Har besøgt denne fantastiske kvinde et par gange til 2 timers massage (1400 kr). Det er lækker blid massage hvor hun bruger hele sin skønne nøgne krop hvor man kan mærke de flotte, frække piercinger hun har. Det hele starter med en lækker lapdance hvor man gerne må røre, så på briksen og starter med et lækkert handjob for lige at få spændingen til at forsvinde. Så denne skønne massage som bliver afsluttet med endnu et handjob hvor hun ligger sig i en 69'er og man må så slikke hendes lækre mis. Virkelig en skøn og dejlig imødekommen kvinde som forstår at få en til at føle sig tilpas - hun er i Bjerringbro og Århus. Hun er virkelig et besøg værd, så vær sød ved hende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jankanda 176 Skrevet 21. Juni - har du fået penge for at skrive denne anmeldelse? 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hotman1970 23 Skrevet 21. Juni Jeg kan bekræfte anmeldelsen. Jeg have en super lignende oplevelse hos hende i Bjerringbro sidste år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 293 Skrevet 21. Juni Sidst jeg var der var prisen 1800. Er prisen faldet ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 357 Skrevet 21. Juni Jeg kan også bekræfte. Prisen kan variere - hun var ikke så fikseret på en mindstepris dengang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
goodfuck 53 Skrevet 22. Juni michael1608 skrev, for 16 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/353252 Har besøgt denne fantastiske kvinde et par gange til 2 timers massage (1400 kr). Det er lækker blid massage hvor hun bruger hele sin skønne nøgne krop hvor man kan mærke de flotte, frække piercinger hun har. Det hele starter med en lækker lapdance hvor man gerne må røre, så på briksen og starter med et lækkert handjob for lige at få spændingen til at forsvinde. Så denne skønne massage som bliver afsluttet med endnu et handjob hvor hun ligger sig i en 69'er og man må så slikke hendes lækre mis. Virkelig en skøn og dejlig imødekommen kvinde som forstår at få en til at føle sig tilpas - hun er i Bjerringbro og Århus. Hun er virkelig et besøg værd, så vær sød ved hende. Er hun lige så fantastisk IRL som på fotos? Jeg læser i hendes annonce at sex og BJ kan ikke komme på tale, så findes der en lige så smuk Black lady, alder, højde, drøjde, bryststørrelse, som tilbyder FP? Gerne imnærheden af Århus/Vejle Jeg håber på et par gode henvisninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 357 Skrevet 22. Juni goodfuck skrev, for 10 timer siden: Er hun lige så fantastisk IRL som på fotos? Fotos er et korrekt spejl af virkeligheden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
6enjoy 27 Skrevet 23. Juni Jeg har også anmeldt før, grundet fantastisk behandling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Otte 104 Skrevet 23. Juni Jankanda skrev, den 21.6.2023 at 19:16: - har du fået penge for at skrive denne anmeldelse? Hvordan synes du selv det går? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LOVER BY CHOICE 457 Skrevet 23. Juni michael1608 skrev, den 21.6.2023 at 18:54: https://annoncelight.dk/showad/353252 Har besøgt denne fantastiske kvinde et par gange til 2 timers massage (1400 kr). Det er lækker blid massage hvor hun bruger hele sin skønne nøgne krop hvor man kan mærke de flotte, frække piercinger hun har. Det hele starter med en lækker lapdance hvor man gerne må røre, så på briksen og starter med et lækkert handjob for lige at få spændingen til at forsvinde. Så denne skønne massage som bliver afsluttet med endnu et handjob hvor hun ligger sig i en 69'er og man må så slikke hendes lækre mis. Virkelig en skøn og dejlig imødekommen kvinde som forstår at få en til at føle sig tilpas - hun er i Bjerringbro og Århus. Hun er virkelig et besøg værd, så vær sød ved hende. Wow hvad jeg ikke ville gi for full service med hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg