Hop til indhold
Signor Cuoco

Befriende god thaimassage hos Jenny i Vardegade

Recommended Posts

Igen havde jeg spændinger i nakke, hoved, ryg og skuldre. Ikke mindst fordi jeg havde været til et møde i København, hvor talerne var irriterende, langtrukne og brugte et dansk, der var plat og sjusket. Desuden kom jeg ud til endnu en parkeringsbøde. Møgdag.

Infiltrationerne værkede, mens jeg kørte ud ad Østbanegade. En cyklist gav mig fingeren, da han kørte over for rødt, mens jeg kørte frem for grønt. Nu kunne det snart være nok. Men så kom jeg i tanke om, at Jenny i Vardegade 2 på Østerbro er berømt for sin massage. Jeg holdt ind til siden og sendte en sms.

På få sekunder kom der svar. Ja, jeg kunne få en time om 20 minutter. Pris 500 kr. Perfekt.

- Hvad har du dog lavet med den ryg, spurgte hun efter kun få minutters massage. Jo, vi havde en god og humoristisk kontakt med det samme, og jeg fik smilende at vide, at jeg bare skulle nyde det og lade være med at tale så meget.;)

Jenny er en meget smuk, stærk og elegant kvinde i begyndelsen 40-erne.....troede jeg....men det viste sig senere, at jeg skulle lægge ti år til. Kompliment.

Stor personlighed med udstråling og klasse. Professionel massage uden for meget snak. Hyggelig samtale bagefter. Jeg kørte derfra som et næsten nyt menneske og glemte fuldkommen resten af dagen. Tak for på gensyn.

PS) Takker på forhånd hvis en venlig sjæl hjælper med linket. Hvis jeg roder med det, går det hele i fisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
minute-man skrev, den 21.6.2023 at 18:07:

Tak for dit indlæg :)

Var der noget ekstra? Handjob? Eller kun massage?

Der er mulighed for hele pakken, men svært at fravælge hendes gode massage :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Er langt henad vejen enig med trådstarter. Især mht overskriften:

"Befriende god thaimassage".

Hvilket sagtens også kunne siges, om mit besøg hos Jenny:

Signor Cuoco skrev, den 21.6.2023 at 15:45:

Jenny er en meget smuk, stærk og elegant kvinde ...

...meget enig og vil tilføje; attraktiv, lækker og sød  :razz:

Stor personlighed med udstråling og klasse. Professionel massage uden for meget snak.

Spot on !  Plus; aura & elegance  :)  Jenny styrer, hvornår der skal tales ^_^

Igen havde jeg spændinger i nakke, hoved, ryg og skuldre. Ikke mindst fordi jeg havde været til et møde i København, hvor talerne var irriterende, langtrukne og brugte et dansk, der var plat og sjusket.

Ovenstående forstår jeg så ikke :huh:, men folk kan vel få forskellige behov for "Befriende god thaimassage ...især hos Jenny i Vardegade"  ;) :razz: :D

Pyjamasparty skrev, den 21.6.2023 at 18:14:

Man går aldrig galt i byen, hvis man smutter forbi Vardegade hos Jenny 

Helt enig! Og det er der efterhånden mange, der vil synes om ...altså at smutte forbi, hvis de ikke allerede havde gjort det ...af den ene eller anden grund.  :razz:

Redigeret af Cruise

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...