justforfun 16 Skrevet 21. Juni Hejsa nogen der har været forbi Alicia i Kolding og vil fortælle om det kan anbefales https://annoncelight.dk/showad/376391 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 276 Skrevet 21. Juni Har luret meget på hende. Hun ser sød og dejlig ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
brenner 4 Skrevet 21. Juni Billederne snyder - ansigtet ligner måske lidt - men læg lige en del kilo til. (Mange) Derudover så var hun meget uengageret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 276 Skrevet 21. Juni Hvad sprog talte hun. De sidste nye billeder der er taget af hende, er spitnye, er hun virkelig så stor på de billeder ? Tak for svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
brenner 4 Skrevet 22. Juni Spansk. Altså hende jeg mødte var stor - om hende jeg mødte har lånt billederne, og bare ligner rigtig meget - det kan jeg selvfølgelig ikke sige Håbede nemlig også på at møde pigen på billederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 276 Skrevet 22. Juni De tidligere billeder er fjernet, på nær et. Måske en hel anden pige. Tror jeg beholder sedlerne i læderet, og kigger andet sted hen. Endnu engang tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg