Mayer28 82 Skrevet 21. Juni, 2023 (edited) Hejsa, Jeg er ved at få arrangeret nogle kemi møder med forskellige piger, og ville høre om nogen kender til nogle diskrete café'er eller lign tæt på Rådhuspladsen eller Hovedbanegården i Kbh, hvor man vil kunne snakke åbent og frit og uden en masse mennesker? Evt. også diskrete steder man kan holde stille og mødes, hvis de nu ikke har noget imod at køre med i bil. Det er primært sen eftermiddag fra 17 og frem jeg mødes med dem. Var lidt i tvivl om dette skulle ligge under general debat eller herinde, men en admin kan bare flytte hvis det er. Redigeret 21. Juni, 2023 af Mayer28 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lucullusb 215 Skrevet 21. Juni, 2023 Hvad en park? Der er plenty nok af grønne områder i byen, måske kunne det være et alternativ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1593 Skrevet 21. Juni, 2023 Library Bar på Plaza Hotel er mit foretrukne sted til første date eller kemimøde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BGI 12 Skrevet 21. Juni, 2023 Amiral Hotel tæt på Esplanaden. De fleste på hotellet er udenlandske turister. Omgivelserne er desuden flotte. Har arrangeret flere møder der med piger med succes. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 21. Juni, 2023 gå en tur i en park, Ovenpå illum rooftop ewalds bistro på frb der er masser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg