Hop til indhold
Rambuk

Sawadee Ka Thai Massage : Hvidovre : Mae

Recommended Posts

Mine yndlingspiger er på ferie i Thailand, så jeg slog vejen forbi 505 her til morgen. Jeg havde ringet i forvejen og bestilt en ung, slank pige, da jeg ikke er helt ajour med hvilke piger der arbejder på 505 for tiden. Jeg blive taget godt imod af Mae, som også skulle massere mig. Køn pige med lækker krop og vel ca. 25 gammel. Bestilte en times tantra massage og som afslutning et håndjob med hende nøgen. Det med nøgen glemte hun åbenbart og hun var heller ikke særlig interesseret i berøring fra min side. Efter lidt hiv og sving kom jeg dog i mål. Hele oplevelsen var meget gennemsnittelig og ville helt klart have været bedre hvis hun havde smidt tøjet som aftalt. Har lidg på fornemmelsen at det var "den tid på måneden", men det kunne hun jo bare have sagt. En middel oplevelse uden den store fare for gentagelse. Kom af med 800,- hvilket jo ikke var så slemt. God Jul!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...