Hop til indhold

Bukkake/blowbang med Nasty Milf - Fyn 28. juni

Featured Replies

Skrevet

Til en debutant i “gruppesammenhæng” søges 6 mænd til et mindre bukkake setup. 

Hun er en nasty milf i 40’erne, måler 159 cm, kort fræk frisure og buttet med bløde former. Hun bliver megaliderlig af at sutte pik og sluger gerne. Tager normal størrelse til roden. Hun foretrækker skandinaviske mænd.

Sted: Nyborg
Dato og tidspunkt: onsdag d. 28. juni. klokken 20.00.
Varighed forventes at være ca en time. 

Pris: Kr. 500,- Hele beløbet går til Nasty Milf. 

Du må komme alle de gange du kan i tidsrummet, men er naturligvis ikke forpligtet til at blive den fulde tid. Ingen mobil eller kamera. 

Forventninger til dig: 

• Højde og drøjde matcher hinanden. 
  • God hygiejne og sygdomsfri. 
  • Barberet eller trimmet, hårbolde er bare mega usexede.  
  • Pålidelig - dvs. du møder op som aftalt eller melder afbud så hurtigt som muligt. 
  • Er diskret, har almindelig pli og er indstillet på at det bliver en fræk oplevelse for alle parter.  

Er du interesseret i at deltage så send en mail til [email protected] hvor du kort beskriver dig selv og hvor i landet du kommer fra. Har du erfaring med gangbang/bukkake må du også gerne nævne hvor meget. Bemærk! Det er mig som arrangør du skriver med. Jeg svarer så hurtigt som muligt. 

IMG_1001.jpeg

IMG_0999.jpeg

IMG_0998.jpeg

IMG_0996.jpeg

IMG_0997.jpeg

Redigeret af Don T
Edit

Skrevet
  • Author

Der er pt. fuldt hold, men skriv gerne hvis du vil på venteliste. Det er set før at der kommer afbud i sidste øjeblik :rolleyes:

Skrevet
  • Author

Det kan se ud til vi måske bliver en mand i underskud, så hvis du har en “bunden opsparing” og vil være med til at give Nasty Milf en fræk oplevelse så send en PB. 

Hvis du er tilmeldt, men ikke har modtaget info så må du også gerne sende mig en PB hvor du oplyser hvilket navn og mailadresse du er tilmeldt med. 

Redigeret af Don T
Tilføjelse

Skrevet
  • Author

Tak til alle fremmødte. Nasty Milf var meget tilfreds. Hun nød opmærksomheden og hendes afsluttende belønning ;) Desværre ingen fotos af hendes dekorerede ansigt, men hun tog det som en sand pro. Jeg kan roligt sige hun har mod på mere. Stay tuned B)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.