Hop til indhold
fresseren

Kan ikke længere se annoncer Eroguide

Recommended Posts

Jeg kan stadig se annoncer på eroguide, dog er de fleste gamle og inaktive annoncer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 69manden
fresseren skrev, for 1 time siden:

Når jeg klikker på en annonce bliver jeg mødt med en komplet blank side, andre der har samme problem?

Jeg har ingen problemer med at se,læse annoncer herpå eroguide.dk hjemmeside 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja samme problem her.

Når endelig der kommer billeder af annoncer frem, er flere af dem gamle og inaktive.

Tror hver gang at Magnolia er tilbage, men konstant, er der en forkert legemsdel, der stritter frem, når jeg finder ud af, at siden stadigvæk linker til gamle annoncer 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Uden gummi er gud

Ingen annoncer hos mig, men tilgengæld er sitet blevet væsentlig hurtigere. Kort før annoncerne forsvandt var sitet temmeligt ustabilt i nogle dage. Jeg gætter på at der er gået noget galt med deres annonce del. Om det er en opdatering som er gået galt, annonce delen er blevet hacket eller noget helt trejde har jeg ingen viden om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
fresseren skrev, for 4 timer siden:

Når jeg klikker på en annonce bliver jeg mødt med en komplet blank side, andre der har samme problem?

Hos mig kan jeg skiftevis se bjælken med annoncer og skiftevis ikke. Det har været sådan et stykke tid (de sidste par dage).

Liv skrev, 1 time siden:

(…)

Lige nu er der ingen annoncer og annonceadministration er også væk. Mon ikke det er et teknisk problem?

Jeg tænker måske også, at det er teknisk problem? Ved heller ikke lige hvad. Men da lidt æv… :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...