fresseren 0 Skrevet 21. Juni Når jeg klikker på en annonce bliver jeg mødt med en komplet blank side, andre der har samme problem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 583 Skrevet 21. Juni Ja, det sker også på min side. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buck 142 Skrevet 21. Juni Jeg kan stadig se annoncer på eroguide, dog er de fleste gamle og inaktive annoncer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 69manden Skrevet 21. Juni fresseren skrev, for 1 time siden: Når jeg klikker på en annonce bliver jeg mødt med en komplet blank side, andre der har samme problem? Jeg har ingen problemer med at se,læse annoncer herpå eroguide.dk hjemmeside Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 276 Skrevet 21. Juni Ja samme problem her. Når endelig der kommer billeder af annoncer frem, er flere af dem gamle og inaktive. Tror hver gang at Magnolia er tilbage, men konstant, er der en forkert legemsdel, der stritter frem, når jeg finder ud af, at siden stadigvæk linker til gamle annoncer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 13493 Skrevet 21. Juni De seneste dage har de været af og på flere gange. Lige nu er der ingen annoncer og annonceadministration er også væk. Mon ikke det er et teknisk problem? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Uden gummi er gud Skrevet 21. Juni Ingen annoncer hos mig, men tilgengæld er sitet blevet væsentlig hurtigere. Kort før annoncerne forsvandt var sitet temmeligt ustabilt i nogle dage. Jeg gætter på at der er gået noget galt med deres annonce del. Om det er en opdatering som er gået galt, annonce delen er blevet hacket eller noget helt trejde har jeg ingen viden om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 488 Skrevet 21. Juni (edited) fresseren skrev, for 4 timer siden: Når jeg klikker på en annonce bliver jeg mødt med en komplet blank side, andre der har samme problem? Hos mig kan jeg skiftevis se bjælken med annoncer og skiftevis ikke. Det har været sådan et stykke tid (de sidste par dage). Liv skrev, 1 time siden: (…) Lige nu er der ingen annoncer og annonceadministration er også væk. Mon ikke det er et teknisk problem? Jeg tænker måske også, at det er teknisk problem? Ved heller ikke lige hvad. Men da lidt æv… Redigeret 21. Juni af TheLion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 488 Skrevet 21. Juni * Tråden bør for øvrigt nok lægges i feedback. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kæmpe bryster 67 Skrevet 21. Juni Ja den er også "død" fra min computer... Så vi må da bare X'se fingre for, at det bare er en opdatering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg