Hop til indhold

Recommended Posts

Monisha Ørestaden https://annoncelight.dk/showad/366744

Så fik jeg besøgt en mere fra min bucketlist, og denne gang blev det Monisha.

Jeg har siden hun var her første gang savlet over hendes billeder, og i mine øjne har hun ansigt og krop som tænder mig. Så da jeg havde et andet erinde i hovedstaden bookede jeg tid til besøg hos Monisha. 

Det gik fint, hurtigt og smertefrit med booking over wathsapp og jeg ankom i god tid så alt spillede .

Blev lukket ind til tiden og hun er præcis som på billederne. Lille lækker og petit. Lidt akne som filteret på telefonen har fjernet, men ellers 100 procent som billederne. 

Jeg blev kostet i bad da jeg havde bestilt superfransk og en time. Startede fint med dejligt blow, men det virker lidt til at det bare skulle gå hurtigt, for hun begyndte allerede efter få min at fumle efter kondom. Jeg spurgte om kunne komme to gange nu hun hastede sådan, men det kunne man ikke. Så jeg måtte sætte hendes tempo ned flere gange.

Første stilling ud over sf liggende på ryggen og senere med hende på siden og jeg på knæ i sengen, blev lidt ridning. Tror ikke der gik mere end 3 min før end hun pev og syntes det var hårdt. Fik hende overtalt til et par minutter mere så jeg kunne nyde hendes dejlige dinglende bryster. 

Hun ville så vendes og ligge i missionær, og fik hende kort efter vendt hende til bagfra. Er ikke så glad for missionær stillingen, da jeg gerne vil se på sagerne imens. 

Glemte lige at oplyse at jeg gav hende oral efter min sf. Hun lugtede lidt derfra, men valgte at ignorere det. Tænker hun er godt gennemknappet over de sidste mange uger, og hun brugte også konstant tricket med at holde fingre imellem så ikke der kunne stødes i bund. Hun hastede løs og ville tilsyneladende bare have det overstået. 

Hun er sådan set super lækker, men hendes hastværk gør at jeg fortryder at jeg ikke svarede de penge på en time og havde valgt 30 eller max 45 min, for jeg stod på gaden igen efter 40 min. Æv... 

Gentagelse tror jeg ikke på fra min side.

Og Italiener er jeg sikker på at hun ikke er, for den anden pige hun ville lave duo med hvis jeg ville, lignede meget en østerupærer. Så tænker de alle er fra derfra.

Go dag derude... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lidt øv for specielt hendes ansigt kunne altså også godt tænde mig.

Gider dog ikke hastværk når man nu bestiller en time!

Del dette indlæg

Link til indlæg
BJL skrev, for 46 minutter siden:

Lidt øv for specielt hendes ansigt kunne altså også godt tænde mig.

Gider dog ikke hastværk når man nu bestiller en time!

Enig, men kan du nøjes med en halv er det måske helt okay, hvis hun da ikke afslutter allerede efter 10 min. :lol: Hun har en lille lækker numse også.... hvis du er til den slags. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg siger også tak for den anmeldelse 

Rart af vide når pigen befinder sig herude på Øen

// Amar Lover

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Samme oplevelse her, ikke tid eller pengene værd. Ellers sød pige. 

Desuden virker det til at de laver falske anmelderser af sig selv inde på nympho så de har 5 stjerner. 

Redigeret af Stjernemix7331

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...