Hop til indhold

Øv, så mange forkert placerede indlæg?

Featured Replies

Skrevet

Hej i forum

Ærligt, så læser jeg mere med end jeg skriver herinde og der er ofte langt mellem mine besøg på de sjove steder.

Kender I det at når man først opdager noget der irriterer en, så ser man det hele tiden?

Jeg kan godt undre mig over, hvorfor så mange forespørgsler laves i de fora som er beregnet til anmeldelser... Altså når mam søger viden om eks. En pige på Fyn, så lægger man sit indlæg under "Anmeldelser Fyn" i stedet for under "Efterlysninger Fyn"

Jeg ved godt at det er en lille frustration som vi sikkert aldrig får bugt med... men er jeg den eneste der irriteres?

Skrevet

Burde denne ikke ligge under efterlysning?

;)

Skrevet
  • Author
next skrev, Lige nu:

Burde denne ikke ligge under efterlysning?

;)

Jo måske, jeg var faktisk i tvivl om hvor den skulle lægges:D

Skrevet
høvding skrev, for 3 timer siden:

Hej i forum

Ærligt, så læser jeg mere med end jeg skriver herinde og der er ofte langt mellem mine besøg på de sjove steder.

Kender I det at når man først opdager noget der irriterer en, så ser man det hele tiden?

Jeg kan godt undre mig over, hvorfor så mange forespørgsler laves i de fora som er beregnet til anmeldelser... Altså når mam søger viden om eks. En pige på Fyn, så lægger man sit indlæg under "Anmeldelser Fyn" i stedet for under "Efterlysninger Fyn"

Jeg ved godt at det er en lille frustration som vi sikkert aldrig får bugt med... men er jeg den eneste der irriteres?

Alle kan lave fejl. Problemet er vel ikke større end at man klikker på linket øverst til højre i indlægget og vælger "tråden skal flyttes". Så plejre den at bliver flyttet ligeså snart admin ser anmeldelsen.

Skrevet

Måske hvis overskriften i anmeldelser/efterlysninger, havde forskelige farver, kunne hjælpe lidt på de mange indlæg der placeres forkert.:)

Skrevet
sweetstone skrev, for 3 timer siden:

Måske hvis overskriften i anmeldelser/efterlysninger, havde forskelige farver, kunne hjælpe lidt på de mange indlæg der placeres forkert.:)

Det sorte er bogstaverne det hvide er baggrunden. :) er det ikke forskellige "farver" nok.

Spøg til siden, din ide kunne måske hjælpe...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.