Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har i op til flere år, længe kigget grundigt på hendes profil, og igår måtte det så være.  Tog kontakt,  fik aftalt en times  gfe besøg mandag, meget nemt. blev mødt af en fantastisk kvinde, der var helt nede på jorden, og virkelig charmerende. Vil ikke fortælle så meget om lagen gymnastikken, andet end at det var en kæmpe succes. Også er jeg jo vild med at udføre oral sex, og må sku sige at den fisse fylder sku munden ud amacing. hun er sku en perle, der skal forkæles 

pigen 10/10

stedet 10/10

hygiene 10/10, vi tog bad sammen, virkelig god start, og en god måde, for at man lige sænker nervøsiteten 

Og jeg kommer helt sikkert igen.

https://nympho.dk/n5720/2276/amazing-kimberly/

Skrevet

Som alle der elsker at slikke en lækker fisse, kan jeg kun tilkendegive at jeg også har haft et par uovertrufne møder med Kimberly.

I øvrigt den eneste der har fået mig til at komme to gange indenfor en time. Anden gang simpelthen ved hjælp af en dejlig omgang facesitting og lidt hånd til hjælp.

Redigeret af Lickinglover

Skrevet
  • Author
Lickinglover skrev, for 36 minutter siden:

Som alle der elsker at slikke en lækker fisse, kan jeg kun tilkendegive at jeg også har haft et par uovertrufne møder med Kimberly.

I øvrigt den eneste der har fået mig til at komme to gange indenfor en time. Anden gang simpelthen ved hjælp af en dejlig omgang facesitting og lidt hånd til hjælp.

Der må jeg med på bølgen, plejer ikke at komme, så det kunne hun virkelig finde ud af

Skrevet
Mr oral skrev, for 3 timer siden:

Har i op til flere år, længe kigget grundigt på hendes profil, og igår måtte det så være.  Tog kontakt,  fik aftalt en times  gfe besøg mandag, meget nemt. blev mødt af en fantastisk kvinde, der var helt nede på jorden, og virkelig charmerende. Vil ikke fortælle så meget om lagen gymnastikken, andet end at det var en kæmpe succes. Også er jeg jo vild med at udføre oral sex, og må sku sige at den fisse fylder sku munden ud amacing. hun er sku en perle, der skal forkæles 

pigen 10/10

stedet 10/10

hygiene 10/10, vi tog bad sammen, virkelig god start, og en god måde, for at man lige sænker nervøsiteten 

Og jeg kommer helt sikkert igen.

https://nympho.dk/n5720/2276/amazing-kimberly/

Hej handsome :x

Thank you very much for the nice review!:-P

Have a nice day guys :x

Kisses

Kimberly 

Redigeret af Amazing Kimberly

Skrevet

Jeg har besøgt Kimberly for ca. 1 år siden. Det besøg var ikke noget som fik klokkerne at ringe. Oplevelsen virkede mekanisk og professionel, så jeg kan desværre ikke nikke genkendende til trådstarters oplevelse, og jeg har ikke haft lyst til et genbesøg. Jeg kan dog ikke direkte pege på noget negativt. Hun er fra Polen, og det er ikke så svært at gætte når man ser hende. Seancen foregik på en madras på gulvet. Hun holder til i en nydelig lejlighed på Vestamager i gåafstand til metro.  Vi mennesker er forskellige, ligesom smag og behag heldigvis ikke er den samme hos alle. 

Skrevet
Erosøger skrev, 1 time siden:

Jeg har besøgt Kimberly for ca. 1 år siden. Det besøg var ikke noget som fik klokkerne at ringe. Oplevelsen virkede mekanisk og professionel, så jeg kan desværre ikke nikke genkendende til trådstarters oplevelse, og jeg har ikke haft lyst til et genbesøg. Jeg kan dog ikke direkte pege på noget negativt. Hun er fra Polen, og det er ikke så svært at gætte når man ser hende. Seancen foregik på en madras på gulvet. Hun holder til i en nydelig lejlighed på Vestamager i gåafstand til metro.  Vi mennesker er forskellige, ligesom smag og behag heldigvis ikke er den samme hos alle. 

The mattress has its uses and advantages, it does not creak and is comfortable!  Not everyone has to like it, sure. Apparently there was no chemistry between us, fortunately we didn't have to meet more than once.  Everyone has different preferences and tastes.  

I wish you success in your life and all the best dear Handsome ;-

Skrevet
Amazing Kimberly skrev, for 57 minutter siden:

The mattress has its uses and advantages, it does not creak and is comfortable!  Not everyone has to like it, sure. Apparently there was no chemistry between us, fortunately we didn't have to meet more than once.  Everyone has different preferences and tastes.  

I wish you success in your life and all the best dear Handsome ;-

Har også selv Kimberly på listen, så dejligt med en ny positiv anmeldelse fra @Mr oral, ærgerligt med lidt malurt i bægeret fra @Erosøger.

Ja man må sige kemien er ret væsentlig for en god oplevelse indenfor denne genre af hobbies. Kan finde langt flest  gode anmeldelser af Kimberly, så håber jeg kan finde et påskud for en tur til København :)

Skrevet
Amazing Kimberly skrev, for 2 timer siden:

The mattress has its uses and advantages, it does not creak and is comfortable!  

Im a mattres kind of guy ;)

Skrevet

Skal en tur til København i løbet af weekenden. Har booket en tid hos Kimberly, glæder mig til at mødes med hende igen. Det er vel ved at være et år siden sidst, men for mig er hun den skønneste GP jeg har været sammen med igennem alle årene<3

Godt hun bor i København og ikke i Aalborg, for så havde jeg været fattig som en kirke rotteB)

Skrevet
nordjyde_34 skrev, den 23.6.2023 at 19:24:

Skal en tur til København i løbet af weekenden. Har booket en tid hos Kimberly, glæder mig til at mødes med hende igen. Det er vel ved at være et år siden sidst, men for mig er hun den skønneste GP jeg har været sammen med igennem alle årene<3

Godt hun bor i København og ikke i Aalborg, for så havde jeg været fattig som en kirke rotteB)

Hahha a shame that Aalborg is soo far.<_<

It was a pleasure to seeing you after that long time my dear Handsome  <3

• 1 year later...
Skrevet
nordjyde_34 skrev, den 23.6.2023 at 19:24:

Ved præcis hvad du mener:lol:

Men pengene er altid godt givet ud:P

Det er svært at finde hendes lige<3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.