Hop til indhold

Sacha - Seduction girls

Featured Replies

Skrevet

Faktisk er der en del anmeldelser af hende herinde bare brug søge funktionen og skriv "Sascha". Jeg har besøgt hende et par gange ('?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>) og kan varmt anbefale hende.

For god ordens skyld skal jeg også sige at hun vist også er hos Skibhuspiger så anmeldelser af Sascha hos dem er af den samme dejlige pige.

Redigeret af kortehansen

Skrevet

Det er en tøs der bare må oplevelse i vær fald i mit tilfælde jeg er fast Sascha gæst og bliver helt sikkert med at være det magen til lille frækkert skal man godt nok lede længe efter har faktisk ikke fundet det endnu :-P

Skrevet

Jeps - billederne er meget vellignende. Sød og køn pige - nogen vil nok endda finde Sascha decideret smuk. Det er ved at være et års tid siden jeg besøgte Sascha men husker det som en god oplevelse med en pige som var meget imødekommende og glad. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.