cph2100 0 Skrevet 23. December, 2013 Nogen der har været forbi denne nips ? http://seductiongirls.net/pigerne/sascha/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kortehansen 218 Skrevet 23. December, 2013 (edited) Faktisk er der en del anmeldelser af hende herinde bare brug søge funktionen og skriv "Sascha". Jeg har besøgt hende et par gange ('?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>) og kan varmt anbefale hende. For god ordens skyld skal jeg også sige at hun vist også er hos Skibhuspiger så anmeldelser af Sascha hos dem er af den samme dejlige pige. Redigeret 23. December, 2013 af kortehansen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrmystiic 64 Skrevet 25. December, 2013 Det er en tøs der bare må oplevelse i vær fald i mit tilfælde jeg er fast Sascha gæst og bliver helt sikkert med at være det magen til lille frækkert skal man godt nok lede længe efter har faktisk ikke fundet det endnu 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. December, 2013 Jeps - billederne er meget vellignende. Sød og køn pige - nogen vil nok endda finde Sascha decideret smuk. Det er ved at være et års tid siden jeg besøgte Sascha men husker det som en god oplevelse med en pige som var meget imødekommende og glad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg