Hop til indhold
DFyr_36

perla25 new in town

Recommended Posts

Hej medbrødre. Har været inde hos flere piger siden sidst jeg var inde i Rødovre hos Vanessa med de fantastiske bryster! Som den Brystoman som jeg er, måtte jeg lige checke hende Perla25 ud, har haft hende i kikkerten flere gange, denne gang er hendes billede ægte (var dog ikke ægte sidst jeg så på dem, men hun så fræk ud på dem)

Link: http://massage.side6.dk/perla25 - eller søg på perla25.

Det er et sted i Valby, ca 5-10 minutters gang fra Valby station / 2 min. fra Valby Langgade. Privat lejlighed, som sædvanlig bliver man ført til et forkert nummer i annoncen hvorefter man ringer og får det rigtige over gaden (husk at smile ;) )

Vel ankommet indenfor varmen, møder jeg en mørk kvinde, det ER hende på billedet i annoncen nu, bred og smilende mund, sort korset og selvsiddende strømper. Sødt smil, levende øjne. Kys på kinden, og mindsandten ikke også det andet! Og brysterne? De er hermed GODKENDTE! Meget smukke, runde og fejlfri. Ægte! Ingen beskæmmende ar eller modermærker. Præcis som bryster skal være. Blev gelejdet ind i et af de to rum (det andet var lukket, jeg skulle være stille sagde hun) - hvorefter vi aftalte ydelser og betalingen faldt. Jeg plejer at tage det korteste allerførste gang så jeg ikke risikerer at spilde penge på en dårlig oplevelse/pige, så jeg spurgte om hvor lang tid man kunne få for kr. 400. "-Et kvarter" var svaret, og det var også lige hvad jeg havde forventet.

Fransk og dansk - så jeg lå på sengen og så på mens hun tog "remedierne" frem (vådservietter og kondom samt køkkenrulle) og gik i gang med at afspritte min soldat samt iføre ham regnfrakke. Så gik hun lige til sagen - fræk som jeg var, fik jeg hende vendt i en 69'er hvorefter der var frit slag til hendes glatte "arbejdsområde" og den både smagte og duftede godt. Efterhånden som minutterne gik, ville hun have den op i sig (enten fordi hun var trængende, eller på grund af tiden - jeg håber på det første, men regner med det andet) og så red hun mig mens jeg havde det perfekte udsyn til hendes hoppende jader. Damn de så rigtig godt ud!! Fik hænderne på dem, mellem dem, rundt om dem, klemte, kærtegnede, suttede brystvorterne - nulrede dem, og så ville jeg have mere frokost, så jeg fik hende om igen og slikkede hende mens hun "talte fransk" som dog var lidt mere svensk end fransk indtil jeg kom.

Derefter kom førnævnte remedier i gang - aftørring og afspritning og kys kys på kinden med et kæmpestort smil. Hun er ikke bange for folk - hun smådanser også lidt imens man tager tøjet på og fniser.

Kommer jeg igen? Ja det kan meget vel ske, jeg er dog lidt nysgerrig på hvad der befinder sig bag den anden dør...

/DFyr_36

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...