Guest Jaaadeeet Skrevet 19. Juni https://annoncelight.dk/showad/373378 Havde aftalt en tid med Sasha og dukker op på en kendt adresse i Aalborg, et sted som der normalt er kendt for gode forhold og kvinder der behandler deres kunder ordentligt (dem der har været der før, kan genkende stedet på billederne). Jeg bliver så taget imod af hende der tidligere har været skrevet meget negativt om, Kim, Celina og hvad hun ellers kalder sig. Det er hende der fungerer som telefondame. Jeg får at vide, at Sasha snart er klar, hun skal bare lige være færdig med den nuværende kunde. Der bliver jeg lidt små sur og spørger indtil, hvorfor hun ikke er klar til den aftalte tid, der får jeg bare svaret; "Hun er snart klar, jeg kan bare vente i rummet ved siden af og så kommer hun ligeså snart hun er færdige med ham". Der takker jeg med det samme nej tak og gider ikke vente på hun skal i bad og alt det i den her varme. Kim bliver ved med at presse på og sige hun kommer snart, det med et bad behøver hun ikke. Jeg kan simpelthen høre de er godt igang og der sætter jeg grænsen og forlader stedet igen. Hun tilbyder sex uden gummi og skal slet ikke være sammen med en kvinde, som der slet ikke er klar og man stadigvæk kan dufte og se en anden mand lige har været der. Glem det. På vej ud af døren råber Kim efter mig; "At jeg Fucking skylder penge for spildt tid og de skulle falde nu". Det er meget tydeligt det bare gælder om at få nogle kunder igennem og de er ligeglad med den næste kunde. Efterfølgende har jeg modtaget trusler af Kim, at jeg skal betale og alt så noget fis. De var to kvinder på stedet, men hende den andens annonce er nu slettet. Jeg håber at dem der ejer det sted, læser med her, fordi det er kun med til at skabe et dårligt omdømme om stedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 286 Skrevet 19. Juni Viser resultater for '373378'. - Eroguide.dk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 800 Skrevet 19. Juni Jeg er glad for, jeg altid har lagt lidt ekstra tid på i bagenden, når jeg besøger gp - det må da være trist at man allerede er på vej ud af døren, før man er kommet ind - bare fordi pigen er lidt forsinket, hvad gør 10-15 min - måske kunne du have fået en kop kaffe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 520 Skrevet 20. Juni fræk6 skrev, for 14 timer siden: Jeg er glad for, jeg altid har lagt lidt ekstra tid på i bagenden, når jeg besøger gp - det må da være trist at man allerede er på vej ud af døren, før man er kommet ind - bare fordi pigen er lidt forsinket, hvad gør 10-15 min - måske kunne du have fået en kop kaffe Denver jo princippet der tæller, når pigen har sagt hun er klar kl 15, så,er det ikke 15:15 hvis ikke hun er ærlig om, hvornår hun kan, tror i så hun er ærlig om resten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 800 Skrevet 20. Juni Servciesboy skrev, for 2 timer siden: Denver jo princippet der tæller, når pigen har sagt hun er klar kl 15, så,er det ikke 15:15 hvis ikke hun er ærlig om, hvornår hun kan, tror i så hun er ærlig om resten I min optik kan man sagtens være ærlig fordi man bliver 15 minutter forsinket - hvis det ikke er tilfældet - er jeg den største løgner nu skal det lige nævnes jeg kender ikke den omtalte pige - jeg kommenterer kun den utålmodighed ts havde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 286 Skrevet 20. Juni Jaaadeeet skrev, for 22 timer siden: Jeg bliver så taget imod af hende der tidligere har været skrevet meget negativt om, Kim, Celina og hvad hun ellers kalder sig. Det er hende der fungerer som telefondame Sikker? Servciesboy skrev, for 6 timer siden: Denver jo princippet der tæller, når pigen har sagt hun er klar kl 15, så,er det ikke 15:15 hvis ikke hun er ærlig om, hvornår hun kan, tror i så hun er ærlig om resten Forsinkelse kan ske men ja, helt enig: lyver man om een ting, lyver man ofte også om flere og er man til den slags (Sasha, Julie), så tænker jeg, man løber en risiko eller faktisk flere om sygdomme, komme for sent, kneppe en anden mands efterladenskaber osv osv. Jaaadeeet skrev, for 22 timer siden: Efterfølgende har jeg modtaget trusler af Kim, at jeg skal betale og alt så noget fis. De var to kvinder på stedet, men hende den andens annonce er nu slettet. Trusler pr sms? Ikke ligefrem betryggende, selv om det måske blot er frustrationsvrede over de har mistet en kunde.... 2: Sasha og Julie eller....der er 2 mørke + Kim/Majken/Celine/Celina. fræk6 skrev, for 3 timer siden: I min optik kan man sagtens være ærlig fordi man bliver 15 minutter forsinket Selvfølgelig. Mener også TS har været hos denne pige før. Det er måske situationen, attituden, lyden af kneppende kunder før, møde kunder på vej ind og ud, følelsen, ophidselsen og måske ligefrem trusler eller bagatelliserende og dermed et indtryk af, at man bare skal jappes igennem som en Bollefabrik og illusionen om noget intimt og specielt smadres..... Skrevet 31. Maj (TS) Til at begynde med, ville jeg afkræfte at Sine/Sasha og hende der kaldt sig for Kim/Celina, er den samme person, men de er i familie sammen. De ligner hinanden rigtig meget og snakker meget ens, men Sine/Sasha er en lidt yngre udgave af Kim/Celina. Sine/Sasha var lidt af en tam adfærd og ikke noget at råbe hurra for. Var overhovedet ikke klar til den aftalte tid (jeg var liderlig og havde kørt efter det, burde havde kørt igen), både på vej ind og ud fra adressen møder jeg andre kunder, det hele skulle gå stærkt og jeg fik det indtryk af, at der bare skulle nogle kunder igennem. Det vi havde aftalt på forhånd, fortæller hun så lige før at det nu kostet ekstra eller er det nu ikke var muligt. Hun havde ikke været i bad imellem mig og den tidligere kunde, hun duftet ikke nyvasket, men af sved. Hendes veninde der var på adressen (se link længere nede), holdt øje med tiden og der blev lavet en klar aftale imellem dem, 5 minutter før skulle hun råbe og sige det var ved at være tid. Det var noget af flad fornemmelse man fik efterfølgende. Hvorfor tog du tilbage, hvis hun var så pivringe første gang..... Man kan vel konkludere, at de 2 sidste nye (tlfdame og Sine/Sasha) er ren bollefabrik, hvor man risikerer at træde i sperm fra den foregående kunde og kan få trusler. Det lyder sgu rigtig hyggeligt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DeNyePiger2023 1 Skrevet 21. Juni (edited) Guest Jaaadeeet skrev, den 19.6.2023 at 18:20: https://annoncelight.dk/showad/373378 Havde aftalt en tid med Sasha og dukker op på en kendt adresse i Aalborg, et sted som der normalt er kendt for gode forhold og kvinder der behandler deres kunder ordentligt (dem der har været der før, kan genkende stedet på billederne). Jeg bliver så taget imod af hende der tidligere har været skrevet meget negativt om, Kim, Celina og hvad hun ellers kalder sig. Det er hende der fungerer som telefondame. Jeg får at vide, at Sasha snart er klar, hun skal bare lige være færdig med den nuværende kunde. Der bliver jeg lidt små sur og spørger indtil, hvorfor hun ikke er klar til den aftalte tid, der får jeg bare svaret; "Hun er snart klar, jeg kan bare vente i rummet ved siden af og så kommer hun ligeså snart hun er færdige med ham". Der takker jeg med det samme nej tak og gider ikke vente på hun skal i bad og alt det i den her varme. Kim bliver ved med at presse på og sige hun kommer snart, det med et bad behøver hun ikke. Jeg kan simpelthen høre de er godt igang og der sætter jeg grænsen og forlader stedet igen. Hun tilbyder sex uden gummi og skal slet ikke være sammen med en kvinde, som der slet ikke er klar og man stadigvæk kan dufte og se en anden mand lige har været der. Glem det. På vej ud af døren råber Kim efter mig; "At jeg Fucking skylder penge for spildt tid og de skulle falde nu". Det er meget tydeligt det bare gælder om at få nogle kunder igennem og de er ligeglad med den næste kunde. Efterfølgende har jeg modtaget trusler af Kim, at jeg skal betale og alt så noget fis. De var to kvinder på stedet, men hende den andens annonce er nu slettet. Jeg håber at dem der ejer det sted, læser med her, fordi det er kun med til at skabe et dårligt omdømme om stedet. Hej Det er vel okay at jeg nævner dit navn herinde fordi du har stalker mig i flere år. Du ville være kærester du ville lave børn i mig du ville giftes. Selv da du havde brækket din ben/forstuvet din knæ da du arbejdet som vagt kom du for at besøg mig hver gang jeg var på vagt på i Aalborg på krykker. Jeg kan godt forstå du bliver trist og ked af det når jeg afviser dig ved døren da du spørger om det ikke er mig der arbejder. Sasha har video og billeder på hendes annonce. Alle som kender mig kan se det ikke er mig, hun skriver enda hun er en NY pige. Giv hende for helvede en chance, du bliver gentagende gange ved med at tigge mig om en tur den dag inden alt det her ballade på eroguide. For det første du er mentalt bag efter, hvor mange gange i løbet af min karrier har jeg ikke blockeret dit nr fordi jeg ikke har ønsker dig som kunde? Hvor du har brugt dit arbejds nr eller købt en til at kontant min annoncer med? Jeg er gået på pension og hjælper min tætte veninder med tlf osv måske du skulle lad være med at lave en scene ud af et problem der ikke var, du sagde selv du ville betale de 700kr for hende fordi du troede det var mig, jeg vejre 30 kg mindre end Sasha, har kæmpe silikone bryster , alt er realt ved hendes annonce. Lad de ny piger få en chance i branchen i stedet for at hugge dem ned. Hvis du er ude efter mig så lave anmeldser om mig!!du burde skamme det, specielt efter du snakkede med os og sagde undskyld. mvh mig Redigeret 28. Juni af Keeper Navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 583 Skrevet 21. Juni DeNyePiger2023 skrev, for 11 minutter siden: Det er vel okay at jeg nævner dit navn herinde fordi... Nej, det er ikke okay, uanset grunden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg