Guest thaimassoren Skrevet 19. Juni, 2023 Er de lukket ned??? Ingen annoncer i lang tid og ingen svarer på sms. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mand67 Skrevet 20. Juni, 2023 Jeg kan heller ikke få fat i dem, håber bare at de er på ferie. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mand67 Skrevet 22. Juni, 2023 Hun er i Thailand lige nu, men kommer snart hjem og åbner i næste uge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest thaimassoren Skrevet 22. Juni, 2023 Pudsigt, hun har lige skrevet for 45 min siden at hun var på ferie. Nå men det var da dejligt, så kan vi få styret lysterne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 259 Skrevet 25. Juni, 2023 https://annoncelight.dk/showad/353793 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 18. Juli, 2023 jeg har lige været på besøg hos dem. fik en ganske god massage og handjob af en smuk og sød pige på 42, men var blevet lovet fp i tlf. men det gjorde hun ikke men sagde jeg kunne få et blovjob det fik jeg så heller ikke. kunne dog godt finde på at komme igen for massagens skyld Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg