Kælepotten 201 Skrevet 19. Juni Hejsa - er der nogen der har besøgt hende her: https://annoncelight.dk/showad/376174 Jeg har forsøgt at ringe til hende et par gange, men opkald bliver afvist og fulgt af en sms med teksten "Send mig en sms". Men - jeg kan ikke sende sms til det pågældende telefonnummer (aner ikke hvorfor) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spermklar 26 Skrevet 19. Juni (edited) Det er en Thaipige og har intet med Tantra at gøre.. Redigeret 19. Juni af Spermklar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rudo 54 Skrevet 20. Juni Nogen der kan fortælle om det er med fuld pakke og eventuelt hvad og er stedets beliggenhed diskret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kælepotten 201 Skrevet 20. Juni Spermklar skrev, den 19.6.2023 at 18:11: Det er en Thaipige og har intet med Tantra at gøre.. OK - men det vil sige, at svaret på mit spørgsmål er JA - du har været der. Om hun er Thai eller ej, er jeg ligeglad med - men jeg havde dog håbet, at det var noget der mindede om reel tantra. Hvordan kom du i kontakt med hende? Hvis hun ikke vil tale i telefon (selvom der står "ring eller skriv"), og hvis hun har blokkeret for sms'er ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spermklar 26 Skrevet 21. Juni Det var sms men ikke nem kontakt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kælepotten 201 Skrevet 21. Juni Spermklar skrev, for 6 timer siden: Det var sms men ikke nem kontakt Jeg fatter det simpelthen ikke. Når jeg sender en sms, får jeg beskeden "kan ikke leveres" Alle andre numre kan jeg godt sende til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg