Hop til indhold
Møffe

Ranee Wellness Fyn (Munkebo Bycenter)

Recommended Posts

Fynsbo skrev, for 9 minutter siden:

Kan kun sige en gang....................ikke et sted jeg har lyst til at vende tilbage til.

Men Ranee hun er lige startet -er det hende du har været ved eller er det den tidligere??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thaimassoren

Har faktisk snakket med hende idag, hun yder kun hj. 
Spurgte om FP, og hun sagde nej. Så skrev hun: fantastisk massage og happy ending, hvortil jeg spurgte om blowjob, og så stoppede samtalen brat :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Opdatering: De er 2 og man kan få fp -den anden er: https://annoncelight.dk/showad/319472 som jeg fik en hård god massage af -genkendte "hende"  fra billederne i hendes annonce -så jeg nøjes med massagen -det er så et andet mobilnr. end i annoncen.

De svare i mellem kunderne -jeg har skrevet med begge.

1 time for 400kr. massage  -blev tilbudt hj. for 200kr. og fp for 400kr. mere... Jeg gad dog godt havde prøvet/set Ranee. men det må blive næste gang;-) 

Fik oplyst at tidliger indehaver er i gang med at flytte tilbage til Thailand...

Redigeret af Møffe
glemte noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde en aftale med Ranee igår. Da jeg kom til den aftalte tid, havde hun taget en anden kunde. Dobbeltbooking er no go for mig. Fik tilbudt massagen af kollegaen. Nej tak til “hende”. Smækkede døren i og gik. Useriøst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...