Hop til indhold
Alphaville

Nytår i EROpa ;)

Recommended Posts

Halløj alle

Sidste år d. 25. december drog en god ven og Jeg ud i Europa. Ingen planer om hvor, bare af sted. En terning ledte os på vej.

Vi kom forbi Hamborg, Amsterdam, Frankfurt og Krakow. (Vi var også i Brugge, Alter, Antwerpen og Bruxelles - men de blev ikke "besøgt)

Turen blev en ren succes. Vi fik set en masse smukke byer og en masse smukke piger.

Det var ikke planlagt, at vi skulle på "hygge" tur - men da terningen ledte os til ovenstående byer, så kunne turen ikke blive anderledes ;)

Vil gerne rejse ud d. 31. december og fejre nytår ude, og så hjem nogle dage efter.
I år er min ven fanget af eksamener, men en anden ven vil gerne rejse ud. Vi har ingen bil, så det skal være med fly, og det skal være til overkommelige priser. Er der nogle der har gode forslag? Det skal være overkommeligt at flyve dertil fra KBH, og overkommeligt at "hygge" ;)

Lige nu hælder jeg mest til steder som Amsterdam eller Frankfurt. Amsterdam havde nogle utrolige flotte piger, og til rimelige priser. Frankfurt har en masse Laufhauses med et blandet udvalg af piger, men jeg mødte en lille håndfuld, som virkelig var lækre, og så var de på halvpris af dem fra Amsterdam (30-50 euro for en tur), hvor Amsterdam sagde 50 euro og så kunne prisen stige til 100 euro.
Dette var dog intet i forhold til Hamborg, hvor pigerne siger 50, og når man så er der inde, så forstår de ikke hvad ordet "sex" betyder, og man skal pludselig smide 100 euro mere, for at få rigtig sex. Der er humøret dog helt i bund.

I Krakow nåede vi ikke at se på herlighederne, og har derfor ingen kendskab.

Vi er begge studerende, og vi kan derfor kun bruge et partusinde på det hele. Jeg har dog gratis hoteller, så det er kun fly og fornøjelse der skal betales.

Nogen der har nogle sjove forslag til en 3-4 dages tur ud i det blå?

Alphaville

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, hvis I har mod på endnu en tur til Hamburg, hvor I nogenlunde holder jer fra Reeperbahn (Ripoffbanen) og istedet besøger nogle af stederne omtalt i flg. links: 

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Så er I garanteret gode oplevelser til fornuftige priser uden at blive flået og udsat for rip-off artister.

Ellers er der masser af FKK og Flattrate klubber med reelt indhold omkring Ruhr og Frankfuhrt - men søg selv enten her på Eroguide eller på Google under f.eks.: FKK Klubber eller FKK Sauna Klubber. Hvis I alligevel vil flyve ligger der mange lige omkring lufthavnen i Frankfurt, da især amerikanske turister har nemt ved at komme ind den vej. Flere amerikanske bureauer arrangerer ture med guide dertil, da mange første gangs sexturister, dels ikke kan finde vej og nok også er noget usikre på konceptet - og så er det jo rart at få det hele serveret med hotelbookinger, bus til stederne mv. + evt. kombineret med lidt anden kultur.

http://www.fkkclubsgermany.com/fkk-club-locations-in-germany/

Se iøvrigt Frejs: '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

HVA FANDEN!

TAK FOR SVAR I TO. Kom ikke herinde for at se om der var nogle der skrev. Det skulle jeg jo gøre. Det er dårlig stil af mig!

Tak skal I have.

Har fået en bil stillet til rådighed såfremt at jeg kører til Prag med dem. Så flyver ejeren dertil og kører med hjem d. 3. Så jeg skal til Prag.

Men kan stadig godt smutte forbi Hamborg, Berlin eller Hannover

Nille du nævner Hessen - er det hovedsageligt for Frankfurt eller hvordan?

Og hvad er der sjovt i Berlin. Har kun været på Oranienburger Strasse og det er små 8 år siden, og der var jeg 20 og ikke kyndig ;)

Hvad er der ellers? Kender intet til byen på den måde

Jernsvinet Tak for guiden. De er gode. Dem vil jeg huske for fremtiden. Min kørekammerat er dog slet ikke til købepiger, og derfor er FKK næppe en løsning. Det er "ind/ud" seancer, som jeg må nøjes med ;)

Tak for svarene, og undskyld den sene responstid

Alphaville

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...