Hop til indhold

Billige sperm slugere i indre by/Amager ?

Featured Replies

Skrevet

Nogen gode bud på billige sperm slugere i indre by evt Amager? Gerne en hvor jeg kan spille pik og sperme hende i mund og ansigt. Gerne moden. Udensende ligegyldigt bare hun sluger hver en dråbe.

Skrevet
AgentLeman skrev, for 4 minutter siden:

hun er hverken billig , moden eller i indre by / amager hehe

AlfaN skrev, for 3 minutter siden:

Det er ikke hvad jeg forstår med billig. 

Sorry guys. 

Jeg synes det er billigt for den service og alt hvad der ellers er inkluderet, men jeg accepterer, at andre har et andet syn på det.

"Gerne moden" læser jeg som et ønske snarere end et krav.

Og Frederiksberg er så tæt på Indre by at jeg tillod mig, at gå ud i periferien.

Skrevet
yrghh skrev, for 19 minutter siden:

Sorry guys. 

Jeg synes det er billigt for den service og alt hvad der ellers er inkluderet, men jeg accepterer, at andre har et andet syn på det.

"Gerne moden" læser jeg som et ønske snarere end et krav.

Og Frederiksberg er så tæt på Indre by at jeg tillod mig, at gå ud i periferien.

Jeg mener også det er billigt for hvad hun tilbyder, men nu var det jo ikke det der blev spurgt til. 

Skrevet

Jeg er enig med @yrghhher 1400 kr for en halv time med kys, facefuck, cum play og meget andet som du må filme den pakke tror jeg ikke du får billigere nogen andre steder

Skrevet
  • Author

Andre gode bud høres gerne. Som sagt mest vigtigt at de er friske på sperm i både ansigt og mund og sluger hver en dråbe.

Skrevet

Denne tråd var oppe tidligere på ugen. Jeg har ikke gennemlæst det hele, men den omhandler de billigste kvinder på Sjælland, så måske der er nogen imellem der leverer hvad du søger?

Skrevet

Candy Club i Istedgade... 80,- i entre, stik trolden ind i hullet i den bagerste kabine, og afslut i munden på en eller anden.... skulle jeg sige fra en ven :D

Skrevet
TopBossen77 skrev, for 3 timer siden:

Candy Club i Istedgade... 80,- i entre, stik trolden ind i hullet i den bagerste kabine, og afslut i munden på en eller anden.... skulle jeg sige fra en ven :D

Ja af en asiatisk TS

Skrevet
rasmusb skrev, den 19.6.2023 at 00:50:

Ja af en asiatisk TS

De er ikke altid asiatiske

Skrevet
rasmusb skrev, den 19.6.2023 at 00:50:

Ja af en asiatisk TS

I bedste fald er det en TS... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.