Hop til indhold

Veronica i Fredericia - mega bryster

Featured Replies

Skrevet

Skrevet
  • Author
next skrev, for 11 minutter siden:

Ok indrømmet, jeg havde ikke søgt på annoncen herinde, så tak for tålmodigheden :unsure:

Men damn nogle billeder (linket til Dubai annonce), jeg kommer til at tænke på Nemtøs… :P

Redigeret af Don T
Rettelse

Skrevet

Ja det er dælme nogle gode kasser, gad godt ælte dem

Skrevet

nå.... er der nogle der har besøgt trunten som kan berette hvordan hun ser ud (tydeligvis ikke som på billederne) eller hvad hun tilbyder, eller har folk mest fokus på om  indlægget med forespørgslen ender i den rette mappe på eroguide med den korrekte overskrift, link, mm og om man har søgt ordenligt efter først? 

Skrevet
( o Y o ) + XXL skrev, for 17 timer siden:

hvad hun tilbyder

3 uger. Ikke sikkert nogle på EG har besøgt hende. Prøv evt at skrive til hende (ringe er umuligt pga sproget). 

Er du heldig får du en menu og et rigtigt foto som jeg. Nåh nej. Jeg blev svinet til på translate-dansk, da jeg forholdte hende/dem/ham, at det var falske fotos og om der måske var et enkelt, man kunne se, af den reelle person. Om menuen så overholdes, når man dukker op til en med falske fotos, tja. Tester du lige? Altid en masse, der spørger (uden selv at gide checke noget som helst) og andre, der straks "følger". Skal vi vædde med, dette er totalt falsk og en overvægtig columbianer, der ikke ligner hende med de stjålne fotos det mindste, ikke fatter en brik engelsk, ikke holder, hvad nogle har skrevet på en menu og man får 7-800 kroner for en halv time ikke går derfra glad. Men mon ikke TS eller oYo+XXL tager en tur og anmelder hende.....

At man ikke på 40 km´s afstand straks kan se, at de fotos er stjålne fra nettet, er mig en gåde. 

Skrevet
Martijes skrev, den 19.6.2023 at 13:13:

Tester du lige? Altid en masse, der spørger (uden selv at gide checke noget som helst) og andre, der straks "følger". Men mon ikke TS eller oYo+XXL tager en tur og anmelder hende.....

Mig bekendt har hverken TS eller undertegnede opfordret til "tage en for holdet", så spar generaliseringen. Vi efterlyste netop, om nogle HAVDE (<-- Datid) prøvet hende, og derfor kunne dele deres erfaringer (for good or for bad). Når hun (hvis det da er en hun) bruger falske billeder af en storbarmet trunte, er der nok pæne chancer for hun ikke er en fladbarmet Thai, men faktisk har et par ordenlige kasser. Det kunne jo være nogle havde været forbi og ville løfte sløret om det er noget der er værd at køre, efter eller om vi snakker en "overvægtig colombianer", som du malerisk beskriver det. Nobody knows yet.

Vi er med andre ord ikke blevet klogere!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.