Boy 68 Skrevet 18. Juni Har forsøgt at kontakte vedkommende på mail og mobil men intet svar, er der nogen som kender eller har besøgt damen https://annoncelight.dk/showad/140194 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr nsj 313 Skrevet 18. Juni Et godt råd, hold dig langt væk, hun er bimlende tosset…havde lavet en aftale for et stk. tid siden, og hun nærmest overfaldt mig verbalt da jeg kom, fordi jeg ikke tog min jakke af hurtigt nok. Jeg valgte at sige pænt farvel, og efterfølgende fik jeg trusler på sms med et sprog der tilhører en murerarbejdsmand Skulle du alligevel tage afsted, så skriv endelig om dine oplevelser… 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PokeToMe 24 Skrevet 19. Juni Jeg var der for over et år siden. Jeg vil ikke anbefale hende. Jeg er overvægtig, hvilket hun nævnte mange gange. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
neilsen 10 Skrevet 26. Juni Jeg har i en uge prøvet og lave en aftale det er helt umulig, har skrevet hvornår jeg kunne, så får jeg en tid helt ved siden af mine ønsker de gæller alle ugens dage. Er der nogen der har haft mere held. ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1228 Skrevet 27. Juni (edited) neilsen skrev, for 17 timer siden: Jeg har i en uge prøvet og lave en aftale det er helt umulig, har skrevet hvornår jeg kunne, så får jeg en tid helt ved siden af mine ønsker de gæller alle ugens dage. Er der nogen der har haft mere held. ? Undskyld jeg spørger, men jeg er ganske nysgerrig på det. Når man nu læser de 3 indlæg der er over dit, hvoraf 2 af dem decideret fraråder et besøg, samt din egen foreløbige oplevelse med kontakt til kvinden,......... hvad er det så der lige tricker dig til alligevel at ønske at besøge hende?? Redigeret 27. Juni af Gløden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 367 Skrevet 23. September Gløden skrev, den 27.6.2023 at 15:50: Undskyld jeg spørger, men jeg er ganske nysgerrig på det. Når man nu læser de 3 indlæg der er over dit, hvoraf 2 af dem decideret fraråder et besøg, samt din egen foreløbige oplevelse med kontakt til kvinden,......... hvad er det så der lige tricker dig til alligevel at ønske at besøge hende?? Kunne det tænkes han havde prøvet at lave aftale med hende før, neilsen oplyser nemlig ikke i Hvad uge, aftalen blev forsøgt i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1228 Skrevet 24. September El Caliente skrev, for 23 timer siden: Kunne det tænkes han havde prøvet at lave aftale med hende før, neilsen oplyser nemlig ikke i Hvad uge, aftalen blev forsøgt i. Det er selvfølgeligt muligt, du mener at @neilsen måske havde prøvet at booke en tid med kvinden i ugerne inden, @Boy, starter tråden d 18 juni?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg