Hop til indhold

Recommended Posts

Et godt råd, hold dig langt væk, hun er bimlende tosset…havde lavet en aftale for et stk. tid siden, og hun nærmest overfaldt mig verbalt da jeg kom, fordi jeg ikke tog min jakke af hurtigt nok. Jeg valgte at sige pænt farvel, og efterfølgende fik jeg trusler på sms med et sprog der tilhører en murerarbejdsmand :shock:

Skulle du alligevel tage afsted, så skriv endelig om dine oplevelser…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var der for over et år siden. Jeg vil ikke anbefale hende.

Jeg er overvægtig, hvilket hun nævnte mange gange.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har i en uge prøvet og lave en aftale det er helt umulig, har skrevet hvornår jeg kunne, så

får jeg en tid helt ved siden af mine ønsker de gæller alle ugens dage.

Er der nogen der har haft mere held. ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
neilsen skrev, for 17 timer siden:

Jeg har i en uge prøvet og lave en aftale det er helt umulig, har skrevet hvornår jeg kunne, så

får jeg en tid helt ved siden af mine ønsker de gæller alle ugens dage.

Er der nogen der har haft mere held. ?

Undskyld jeg spørger, men jeg er ganske nysgerrig på det.

Når man nu læser de 3 indlæg der er over dit, hvoraf 2 af dem decideret fraråder et besøg, samt din egen foreløbige oplevelse med kontakt til kvinden,......... hvad er det så der lige tricker dig til alligevel at ønske at besøge hende??

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, den 27.6.2023 at 15:50:

Undskyld jeg spørger, men jeg er ganske nysgerrig på det.

Når man nu læser de 3 indlæg der er over dit, hvoraf 2 af dem decideret fraråder et besøg, samt din egen foreløbige oplevelse med kontakt til kvinden,......... hvad er det så der lige tricker dig til alligevel at ønske at besøge hende??

Kunne det tænkes han havde prøvet at lave aftale med hende før, neilsen oplyser nemlig ikke i Hvad uge, aftalen blev forsøgt i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
El Caliente skrev, for 23 timer siden:

Kunne det tænkes han havde prøvet at lave aftale med hende før, neilsen oplyser nemlig ikke i Hvad uge, aftalen blev forsøgt i.

Det er selvfølgeligt muligt, du mener at @neilsen måske havde prøvet at booke en tid med kvinden i ugerne inden, @Boy, starter tråden d 18 juni??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...