Hop til indhold
elwis

Nita new Petite​ Thai girl in Vejle (ny pige??)

Recommended Posts

Hej med jer.  Jeg har besøgt dette sted rigtig mange gang.  Og nogle gange er der 2-3 piger.  Og det har altid været super søde piger med rigtig god service.

https://annoncelight.dk/showad/362382   Men de sidste ca 2 måneder. Har der kun været Nita.  Og hun er også rigtig sød.  Bare ikke lige min type.  Der skulle vel ikke være en som ved noget om, der skulle være ny/nye piger på vej.  Da jeg rigtig gerne vil besøg dette sted igen.   (Og ja normalt er det denne annonce som bliver brugt, hvor de bare skifter pigerne ud.) 

Håber at der er en som har noget info.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig. Jeg venter også på der kommer ny fisk i jacuzzien. Hun er heller ikke helt min type 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prada skrev, for 33 minutter siden:

Enig. Jeg venter også på der kommer ny fisk i jacuzzien. Hun er heller ikke helt min type 

Ja de startet ud med nogle rigtig søde/gode/flotte piger.  (og det er hun som også hende der er der nu.)  Hun er bare ikke lige min type.  Så jeg håber da bestemt at de snart får nogle nye vare hjem :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
elwis skrev, for 41 minutter siden:

Ja de startet ud med nogle rigtig søde/gode/flotte piger.  (og det er hun som også hende der er der nu.)  Hun er bare ikke lige min type.  Så jeg håber da bestemt at de snart får nogle nye vare hjem :-)

“Nye varer”?!?! Sikke et menneskesyn!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fedtøre skrev, for 1 minut siden:

Åååågud nej............ Sorry men denne branche er ikke walt disney...............

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fedtøre skrev, for 1 minut siden:

Tror det er sagt med et glimt i øjet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prada skrev, for 1 minut siden:

Tror det er sagt med et glimt i øjet 

Bestemt. sagt med et glimt i øjet.  og prøvet også med en smily.  Men det var ikke nok.. :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår jeres behov for fornyelse, men har de bedste oplevelser nogensinde sammen med Nita, hun er virkelig ned på den værste. Så jeg vil foretrække, at hun får selskab af andre :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Sommerdrømmen skrev, for 3 minutter siden:

Jeg forstår jeres behov for fornyelse, men har de bedste oplevelser nogensinde sammen med Nita, hun er virkelig ned på den værste. Så jeg vil foretrække, at hun får selskab af andre :)

hun er også god og sød.  Desværre bare ikke helt det jeg søger.  de to piger der var før hende, var skyld i at altid lige stoppet i Vejle, når jeg var på de kanter.  

Redigeret af elwis

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skulle Minnie ikke komme tilbage her til sommer?

Det sagde hun ihvertfald, hun er min absolut bedste oplevelse til dato.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...