M45AA 1 Skrevet 17. Juni Ringede til Cherry, som ellers har gode anmeldelser. Vi lavede en aftale til kort tid efter og aftalte hun skulle sende adressen. Kørte mod Aalborg og tjekke de telefonen da jeg ankom. Ingen adresse. Ringede et par gange, skrev en sms, ventede en halv time, ringede igen. Gik ind og fik lidt at spise, ringede igen yderligere en halv time senere.. intet svar, hverken på sms eller opkald. Cherry 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 574 Skrevet 17. Juni Det er så træls når det sker - det mindste man kan bede om er en aflysning og dernæst en rimelig forklaring - tak for advarslen. K 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovogstrand 2 Skrevet 17. Juni Er hun ikke i Kolding ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborgmanden87 14 Skrevet 20. Juni Jeg besøgte hende igår i Aalborg. Det er 4. Gang jeg besøger hende og det er altid pengene værd! Men som der bliver skrevet, så kan det være svært ind i mellem at få fat på hende og for den sags skyld også mange andre. Håber ikke du afskriver hende, for hun er tiden værd! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trust-me 89 Skrevet 26. Juni Den anmeldelse lyder så langt ude i skoven, ja at jeg er til bøjelig til ikke at tro på den, jeg har besøgt hende flere gange og har virkelig aldrig oplevet noget der minder om det tværtimod, men jeg ved til gengæld nogle bekriger andre især de gode, ja og hvis man ikke har godt det som man lige ønskede, og vildt nok dette er ts første opslag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg