Hop til indhold

Recommended Posts

Ringede til Cherry, som ellers har gode anmeldelser. Vi lavede en aftale til kort tid efter og aftalte hun skulle sende adressen. Kørte mod Aalborg og tjekke de telefonen da jeg ankom. Ingen adresse. Ringede et par gange, skrev en sms, ventede en halv time, ringede igen. Gik ind og fik lidt at spise, ringede igen yderligere en halv time senere.. intet svar, hverken på sms eller opkald.
Cherry

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er så træls når det sker - det mindste man kan bede om er en aflysning og dernæst en rimelig forklaring - tak for advarslen.

K

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende igår i Aalborg. Det er 4. Gang jeg besøger hende og det er altid pengene værd! :x

Men som der bliver skrevet, så kan det være svært ind i mellem at få fat på hende og for den sags skyld også mange andre. Håber ikke du afskriver hende, for hun er tiden værd! :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den anmeldelse lyder så langt ude i skoven, ja at jeg er til bøjelig til ikke at tro på den, jeg har besøgt hende flere gange og har virkelig aldrig oplevet noget der minder om det tværtimod, men jeg ved til gengæld nogle bekriger andre især de gode, ja og hvis man ikke har godt det som man lige ønskede, og vildt nok dette er ts første opslag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...