Hop til indhold
AB455

Kay og Vicky Basno - the path towards pleasure

Recommended Posts

Jeg kendte Kay i forvejen men aftalen kom på plads med Vicky (som vist er lidt mere til planlægning og aftaler end Kay er). Aftalen blev forseglet af Vicky med ordene "...the path towards pleasure should be cleared and smooth...". 
Indeed!

Jeg samlede Kay op på vejen til Vicky og allerede i bilen drillede hun mig med at jeg da lige kunne få et blowjob på vejen derhen. Selvom det var i sagt (lidt) i sjov, så var stilen ligesom lagt. Hos Vicky skulle det vise sig at når de to er sammen så bliver det for alvor frækt. 
Vicky er meget tydelig i sit sprog. Jeg var aldrig i tvivl om hvad hun kunne lide. Hun kommenterede og spurgte helt naturligt ind til det hun så jeg gjorde ved Kay, hvad Kay gjorde ved mig hvad vi gjorde ved Vicky. Alt det frække fik en ekstra dimension af hendes "dirty talk" og kåde spørgsmål. 
Kay er mere en handlingens kvinde. Vi startede med et glas vin i sofaen, men Kay kunne slet ikke holde fingrene fra Vicky. Det var tydeligt hvor meget hun glædede sig til at pille den lette sommerkjole af Vicky. Glassene var endnu halvfyldte da hun havde fået Vicky op på det lille spisebord, så hun kunne få styret sin træng til at sætte tænderne i Vickys skød. Hvis du kender Kay så vil du vide at hun er en pleaser af natur så jeg blev bestemt ikke glemt. Der blev givet (lidt) plads til Vickys skød men masser af kys, kærtegn og frække klem.
Vicky foreslog at vi smuttede ind i soveværelset og forsatte hvor der var mere plads til at vi alle tre kunne nyde og yde på kryds og tværs.
Alle kyssede, krammede, slikkede og klaskede hinanden i en lang fræk leg. Jeg fik taget begge kvinderne på skift samtidig med, at den anden satte sig så en tunge, fingre eller legetøj kunne holde dampen oppe.
Vicky fandt på ting der stod dybt begravet i den mørkeste afkrog af min bucket list og som jeg aldrig har indrømmet, endsige talt om med nogen. Men når de to kvinder er sammen, så er hæmningerne kastet væk og sex er både sjovt og frækt. Jeg er for blufærdig til at skrive tydeligere om det, men for de to kvinder var det bare sjovt at opleve mig blive mere og mere rundtosset af bundløs liderlighed. Vicky kommenterede som tidligere nævnt kådt og naturligt om alt hvad der foregik - hos de to kvinder kunne jeg give mig hen og trygt nyde alt hvad vi lavede sammen.

Jeg har så længe jeg kan huske haft en fantasi om at være sammen med to kvinder. Det er nu ikke længere bare en fantasi, men et kært og vildt minde - faktisk vildere end min fantasi. At det blev vildere kan jeg takke Kay og Vicky for, for er du da vild et par frække kvinder. 

Kommer jeg til at gentage det? Nej det tror jeg desværre ikke. Selvom det var vildt frækt og sindssygt lækkert så må jeg erkende at jeg ikke helt har krafterne og viriliteten til at holde den kørende i flere timer med to kvinder. Men jeg fik udlevet en drøm på den vildeste måde med de vildeste kvinder. Det var fantastisk og bedre end jeg turde drømme om. Har du krafterne, så besøg de to kvinder mens du stadig kan - de har min varmeste anbefaling.

Tak til @Fluefisker for at anbefale Kay og tak til Kay for at foreslå Vicky. Fluefisker vidste godt at målet var to kvinder og han var ikke i tvivl "så skal du have fat i Kay, hun er fabelagtig og ægte bi". 
Som optakt til denne seance besøgte jeg Kay alene for at sikre mig at vi havde ok kemi og at hun er alt det han og adskillige andre her på EG lovpriser til skyerne. Jeg kan kun sige "the sky is not the limit".

Kay:
https://nympho.dk/n2178/1353/well-almost-everything-is-possible-in-my-world/

Vicky Basno:
https://nympho.dk/n10381/3426/vicky-basno-threesome-with-emma-amp-kay/

Del dette indlæg

Link til indlæg

:P

Forrygende anmeldelse. Jeg genkender en masse fra mine besøg hos Kay. Men to vildkatte i den kaliber? Jeg er bange for at løbe tør for energi før tid.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Karsteng skrev, for 2 minutter siden:

Fedt!

Hvor meget tid var aftalt..? :D

Nemlig, så kort kan det skrives :wub:

Vi havde aftalt at hygge os så længe som vi alle sammen havde lyst og energi til, og så længe det nu var sjovt for os alle tre, så der var ikke aftalt en skarp bagkant. Vi havde alle tre nogle ting vi skulle nå senere, så tiden er naturligvis heller ikke uendelig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

virkelig fed oplevelse du beskriver med kay og vicky . har selv besøgt kay og hun er jo fantastisk .

hvordan fungere trekanten i praksis med de to ? skulle du skifte kondom mellem de to piger ? har de fokus på dig eller på hinanden ? var det ægte lesbisk ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
AgentLeman skrev, for 35 minutter siden:

virkelig fed oplevelse du beskriver med kay og vicky . har selv besøgt kay og hun er jo fantastisk .

Kay er awesome :wub:

AgentLeman skrev, for 38 minutter siden:

hvordan fungere trekanten i praksis med de to ? skulle du skifte kondom mellem de to piger ? har de fokus på dig eller på hinanden ? var det ægte lesbisk ?

Ja, der bliver skiftet kondom ved skift, men de er begge to meget erfarne så det lader man bare dem om. Det tager ikke to sekunder.

Alle havde fokus på alle og ja, de tænder (også) på hinanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ThePleaser skrev, for 7 timer siden:

Tak for en fed beskrivelse, burde tage en tur til København for den oplevelse :)

The line is already around the block :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Personligt er jeg også kæmpe fan af Kay, hun er helt fantastisk. Ved ikke om jeg kunne magte hende og en anden kvinde samtidig dog, men lyder som en lækker oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan varmt anbefale både Kay og Vicky…..Har stor erfaring med begge og sammen kan det kun blive en oplevelse fra øverste hylde. Tak for en god fræk og oplysende beretning

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr_Swingking skrev, for 2 timer siden:

Tak for et rigtigt godt skriv...og fedt at du fik så mange krydser på din bucket liste 

Tak og ja, det var virkeligt ingen smalle steder der. Det er de oplevelser der overgår vores forventninger vi lever for. Og det var denne bestemt :x

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

jeg har haft en travl uge hvor jeg har besøgt vicky , lissy og to andre piger . ærligt talt har jeg ikke været imponeret over nogle af mine besøg . hvad sker der !

første besøg startede med vicky , som uden tvivl er en dygtig gp og giver en anderledes god oplevelse . men det var ikke rigtig gfe som jeg havde hørt om og mest af alt tror jeg bare ikke hun er for mig også selvom vi havde kemi .

hun kommunikere rigtig godt på skrift men også i tale . hun snakker meget og bruger en del af tiden på at snakke i stedet for selve akten . selvom det var gode samtaler så føltes det bare som spild af tid

men hun leverede over mine forventninger til hendes udseende . ud fra billederne ( hvor jeg ofte er i tvivl om hvem hun er af de to piger ) troede jeg at hun var en fyldig dame med stor røv osv men sandheden er at hun er normal bygget og har en skøn krop . 

selve akten var rigtig god hun levere meget anderledes med en masse sexlegetøj som hun giver dig til at bruge på hende , men også bruger hun det på dig . ikke noget jeg havde prøvet før men det gav faktisk en ret kraftig orgasme og rejsning . er dog ikke helt sikker på renligheden af det legetøj for det var ikke dækket til med kondom .

generelt en rigtig dygtig gp som ikke vil skuffe på kompetencerne , kroppen eller hvor stram hun er . men det føltes bare som et knald og ikke mere

Redigeret af AgentLeman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke mødt Vicky alene, kun Kay og hun er fantastisk, både alene og sammen med Vicky.

Det er også min fornemmelse at Vicky er lidt mere PSE-typen, bortset fra at hun virker til at også at nyde samværet før og efter, hvor hun på ingen måde virker til at have travlt med at pakke kroppen ind i tøj - og hun er virkelig veldrejet, så det nyder man jo bare.

Kay er som type mere sød og kærlig, udover fræk - en ægte GFE. Hun havde nu heller ikke travlt med at pakke sig ind efter sexen, heller ikke denne gang hvor vi var tre.

AgentLeman skrev, for 49 minutter siden:

...er dog ikke helt sikker på renligheden af det legetøj for det var ikke dækket til med kondom...

Alt legetøj der havde været brugt under vores leg lå efterfølgende til rengøring i badeværelset. Der var et enkelt legetøj som Vicky kun brugte alene på sig selv som var uden kondom og så en tynd vibrator som udelukkende blev anvendt til stimulering af kvinderne udvortes. Det øvrige fik kondom monteret.

Det er min oplevelse at der er meget godt styr på hygiejnen - også selvom der var fart på legen og vi havde det sjovt med hinanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AB455 skrev, for 16 timer siden:

Jeg har ikke mødt Vicky alene, kun Kay og hun er fantastisk, både alene og sammen med Vicky.

Det er også min fornemmelse at Vicky er lidt mere PSE-typen, bortset fra at hun virker til at også at nyde samværet før og efter, hvor hun på ingen måde virker til at have travlt med at pakke kroppen ind i tøj - og hun er virkelig veldrejet, så det nyder man jo bare.

Kay er som type mere sød og kærlig, udover fræk - en ægte GFE. Hun havde nu heller ikke travlt med at pakke sig ind efter sexen, heller ikke denne gang hvor vi var tre.

Alt legetøj der havde været brugt under vores leg lå efterfølgende til rengøring i badeværelset. Der var et enkelt legetøj som Vicky kun brugte alene på sig selv som var uden kondom og så en tynd vibrator som udelukkende blev anvendt til stimulering af kvinderne udvortes. Det øvrige fik kondom monteret.

Det er min oplevelse at der er meget godt styr på hygiejnen - også selvom der var fart på legen og vi havde det sjovt med hinanden.

du beskriver det ret godt . af de to er kay klart min favorit , kay er bare i en liga for sig selv .

mht legetøj så var der meget berøring med min pik uden kondom . men det lyder jo til fra dig at hun tænker over renligheden , så håber da hun vasker det grundigt mellem besøg .

vicky er et fint besøg hvis man er efter et godt anderledes knald . men hun lever slet ikke op til den dyre pris hun kun oplyser i sms . særligt når man kan få kay til næsten halvdelen af hendes pris og få så meget mere samtidigt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AgentLeman skrev, den 24.6.2023 at 14:05:

du beskriver det ret godt . af de to er kay klart min favorit , kay er bare i en liga for sig selv .

mht legetøj så var der meget berøring med min pik uden kondom . men det lyder jo til fra dig at hun tænker over renligheden , så håber da hun vasker det grundigt mellem besøg .

vicky er et fint besøg hvis man er efter et godt anderledes knald . men hun lever slet ikke op til den dyre pris hun kun oplyser i sms . særligt når man kan få kay til næsten halvdelen af hendes pris og få så meget mere samtidigt 

Du har ret , det er forskellige piger med hver deres frække tilgang til sex.

De er blandt mine absolutte farvoritter og jeg har for et par siden nydt dem sammen. Højt of frækt service niveau …. Jeg fik min sag for på den rigtige gode måde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
mig selv skrev, for 31 minutter siden:

Er det bare mig. Har vicky ikke taget på?

ved ikke hvordan hun var tidligere men hvis du læser min anmeldelse kan du se hendes krop er helt normal

AgentLeman skrev, den 23.6.2023 at 21:03:

men hun leverede over mine forventninger til hendes udseende . ud fra billederne ( hvor jeg ofte er i tvivl om hvem hun er af de to piger ) troede jeg at hun var en fyldig dame med stor røv osv men sandheden er at hun er normal bygget og har en skøn krop . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
mig selv skrev, for 1 time siden:

Hvis hun har taget på, så er det fint for hun er slank.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mig selv skrev, for 17 timer siden:

Jo der er sket lidt siden hun begyndte i kbh for efterhånden en del år siden. Men hun er stadig en meget dejlig kvinde. Begge lidt til den curvy side, men faste :razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige været sammen med Kay og Vicky. Varm fredag i varmt og frækt selskab. Hvis man er i tvivl om hvem man skal besøge denne weekend

så er begge de damer et rigtigt godt bud. Både sammen og hver for sig. De har begge skøn personlighed og tilfredstiller ens behind . Wow og wiw

Del dette indlæg

Link til indlæg
Manwithmanners skrev, den 8.9.2023 at 14:59:

Har lige været sammen med Kay og Vicky. Varm fredag i varmt og frækt selskab. Hvis man er i tvivl om hvem man skal besøge denne weekend

så er begge de damer et rigtigt godt bud. Både sammen og hver for sig. De har begge skøn personlighed og tilfredstiller ens behind . Wow og wiw

Er i super humør idag og bliver nød til endnu engang at anbefale denne skønne duo….

Kender i det , når man har haft en fantastisk oplevelse , ønsker man det samme for andre. God weekend og go sex

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...