Hop til indhold
denlillebandit

sensuella herning

Recommended Posts

har nogle af jer besøgt hende jeg kan se hun er i herning i dag søndag og i morgen mandag

LInk, tlf nr. evt. adresse? - hvordan vil du have vi skulle kunne komme med noget fornuftigt omkring hende?

Det er ikke en gammel uaktuel annonce du har fundet? Flere annoncer fra Jasminvej 34 i Herning florerer vist stadig på nettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forstår ikke helt hendes prissætning, da hun åbenbart ikke giver rabat på 1 hel time. Mener også hun har været aktiv ret længe - tvivler også på om alderen på 34 holder i byretten.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forstår ikke helt hendes prissætning, da hun åbenbart ikke giver rabat på 1 hel time. Mener også hun har været aktiv ret længe - tvivler også på om alderen på 34 holder i byretten.

Det eneste jeg med sikkerhed kan huske er billederne.

alder osv. lagde jeg ikke mærke til dengang.

Man behøver vel ikke give tidsrabat

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det eneste jeg med sikkerhed kan huske er billederne.

alder osv. lagde jeg ikke mærke til dengang.

Man behøver vel ikke give tidsrabat

Selvfølgelig behøver hun ikke det - men så er hun heller ikke en jeg bestiller en hel time hos, da jeg ser sådan på det; at har hun een kunde i en hel time, fremfor 2 kunder i løbet af måske 1 ½ time, har hun mindre spildtid og dermed bedre indtjening - og det burde komme kunden tilgode  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende for 10 år siden der var hun 34 år, hun var pæn slank kvinde, men meget pro, ingen kys/gummi på med det samme... ikke noget go oplevelese, så jeg har aldrig besøgt hende siden, men tror nu ikke man forandre sig meget på 10 år....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Sensuella et par gange, men jeg mangler at få lov til at kysse lidt med hende ellers syntes jeg at jeg fik en meget fin behandling hos hende.  Alderen, tjae, jeg tror simpelthen ikke at hun også var 34 for 10 år siden ellers holder hun sig fantastisk.

Alt i alt en anbefaling eneste minus er i min verden at hun ikke kysser, og det gør også at jeg vælger andre græsgange, da det er et must for mig.

Billederne er ægte og hun er meget køn. Mon ikke hun tidligere har været model, for det ligner hun.

Redigeret af olemadsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror hun er 45 i dag.

Flot kvinde uden tvivl men fuck en stor fisse hun har. Altså når er 21 oppe i hende og det er lidt svært at mærke hende, er det jo lige meget.

For ti år siden da hun var et andet sted i Herning, var det en meget bedre oplevelse. Hun er ganske enkelt blevet slidt op af luder livet, virker lidt maskine agtig at være sammen med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

har nogle af jer besøgt hende jeg kan se hun er i herning i dag søndag og i morgen mandag

jeg har besøgt hende flere gange og altid haft gode oplevelser med hende

> lillebandit - det undrer mig, at du den 22. dec. 2013 spørger om nogen har besøgt hende og allerede d. 23. har du så allerede besøgt hende flere gange uden at skrive andet, end at du altid har haft gode oplevelser med hende.

Hvis du virkelig har besøgt hende? Hvorfor kan du så ikke skrive andet om hende? Og hvis du har besøgt hende før d. 22. dec. - hvorfor så spørge om nogen vil komme med en beskrivelse af hende? Når du nu lader til at synes hun holder sig så godt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende for nogle år siden, og det var ikke pengene værd. Hun så rimelig godt ud - men det virkede helt klart som om hun havde betydelig større tanker og sig selv og sit udseende end jeg syntes der var grundlag for.

Og under sexakten var hun særdeles passiv og fraværende.

Bagefter var hun gevaldig snakkesalig - men meget selvoptaget og ret uinteressant at høre på.

Det skulle vist fremgå af ovenstående, at jeg ikke kan anbefale hende, hun er en distanceblænder.

Kommer nu i tanker om at jeg faktisk besøgte hende to gange. Anden gang håbede jeg nok på, at hun havde forbedret sig - det var så ikke tilfældet.

Redigeret af Vagn

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...