denlillebandit 13 Skrevet 22. December, 2013 har nogle af jer besøgt hende jeg kan se hun er i herning i dag søndag og i morgen mandag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 12897 Skrevet 22. December, 2013 har nogle af jer besøgt hende jeg kan se hun er i herning i dag søndag og i morgen mandag LInk, tlf nr. evt. adresse? - hvordan vil du have vi skulle kunne komme med noget fornuftigt omkring hende? Det er ikke en gammel uaktuel annonce du har fundet? Flere annoncer fra Jasminvej 34 i Herning florerer vist stadig på nettet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denlillebandit 13 Skrevet 22. December, 2013 hun kan findes på side 6 og jeg har talt med hende den er god nok hun er der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krone 717 Skrevet 22. December, 2013 LInk, tlf nr. evt. adresse? - hvordan vil du have vi skulle kunne komme med noget fornuftigt omkring hende? Det er ikke en gammel uaktuel annonce du har fundet? Flere annoncer fra Jasminvej 34 i Herning florerer vist stadig på nettet. link http://side6.dk/resultatside/?q=sensuella Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 22. December, 2013 Uhhh Tror hun var den første jeg kan huske at have set en annonce med, længe før jeg begyndte at besøge glædespiger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 12897 Skrevet 22. December, 2013 (edited) Forstår ikke helt hendes prissætning, da hun åbenbart ikke giver rabat på 1 hel time. Mener også hun har været aktiv ret længe - tvivler også på om alderen på 34 holder i byretten. Redigeret 22. December, 2013 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 22. December, 2013 Forstår ikke helt hendes prissætning, da hun åbenbart ikke giver rabat på 1 hel time. Mener også hun har været aktiv ret længe - tvivler også på om alderen på 34 holder i byretten. Det eneste jeg med sikkerhed kan huske er billederne. alder osv. lagde jeg ikke mærke til dengang. Man behøver vel ikke give tidsrabat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Andreas 265 Skrevet 22. December, 2013 Hun er tidligere omtalt her: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 12897 Skrevet 22. December, 2013 Det eneste jeg med sikkerhed kan huske er billederne. alder osv. lagde jeg ikke mærke til dengang. Man behøver vel ikke give tidsrabat Selvfølgelig behøver hun ikke det - men så er hun heller ikke en jeg bestiller en hel time hos, da jeg ser sådan på det; at har hun een kunde i en hel time, fremfor 2 kunder i løbet af måske 1 ½ time, har hun mindre spildtid og dermed bedre indtjening - og det burde komme kunden tilgode Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mand38 37 Skrevet 23. December, 2013 Jeg besøgte hende for 10 år siden der var hun 34 år, hun var pæn slank kvinde, men meget pro, ingen kys/gummi på med det samme... ikke noget go oplevelese, så jeg har aldrig besøgt hende siden, men tror nu ikke man forandre sig meget på 10 år.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denlillebandit 13 Skrevet 23. December, 2013 jeg har besøgt hende flere gange og altid haft gode oplevelser med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olemadsen 87 Skrevet 23. December, 2013 (edited) Jeg har besøgt Sensuella et par gange, men jeg mangler at få lov til at kysse lidt med hende ellers syntes jeg at jeg fik en meget fin behandling hos hende. Alderen, tjae, jeg tror simpelthen ikke at hun også var 34 for 10 år siden ellers holder hun sig fantastisk. Alt i alt en anbefaling eneste minus er i min verden at hun ikke kysser, og det gør også at jeg vælger andre græsgange, da det er et must for mig. Billederne er ægte og hun er meget køn. Mon ikke hun tidligere har været model, for det ligner hun. Redigeret 23. December, 2013 af olemadsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denlillebandit 13 Skrevet 23. December, 2013 jeg tror nu heller ikke det kan passe hun var 34 for 10år siden i så faldt holder hun sig rigtigt godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
21 cm 105 Skrevet 20. Januar, 2014 Tror hun er 45 i dag. Flot kvinde uden tvivl men fuck en stor fisse hun har. Altså når er 21 oppe i hende og det er lidt svært at mærke hende, er det jo lige meget. For ti år siden da hun var et andet sted i Herning, var det en meget bedre oplevelse. Hun er ganske enkelt blevet slidt op af luder livet, virker lidt maskine agtig at være sammen med hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skovmanden 96 Skrevet 21. Januar, 2014 Jeg havde også for 10 år siden en god oplevelse med hende i herning og den gang var det på Jasminvej. Men det sted er lukket for længe siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denlillebandit 13 Skrevet 1. Marts, 2014 men hun holder sig godt da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 12897 Skrevet 1. Marts, 2014 har nogle af jer besøgt hende jeg kan se hun er i herning i dag søndag og i morgen mandag jeg har besøgt hende flere gange og altid haft gode oplevelser med hende > lillebandit - det undrer mig, at du den 22. dec. 2013 spørger om nogen har besøgt hende og allerede d. 23. har du så allerede besøgt hende flere gange uden at skrive andet, end at du altid har haft gode oplevelser med hende. Hvis du virkelig har besøgt hende? Hvorfor kan du så ikke skrive andet om hende? Og hvis du har besøgt hende før d. 22. dec. - hvorfor så spørge om nogen vil komme med en beskrivelse af hende? Når du nu lader til at synes hun holder sig så godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vagn 176 Skrevet 1. Marts, 2014 (edited) Jeg besøgte hende for nogle år siden, og det var ikke pengene værd. Hun så rimelig godt ud - men det virkede helt klart som om hun havde betydelig større tanker og sig selv og sit udseende end jeg syntes der var grundlag for. Og under sexakten var hun særdeles passiv og fraværende. Bagefter var hun gevaldig snakkesalig - men meget selvoptaget og ret uinteressant at høre på. Det skulle vist fremgå af ovenstående, at jeg ikke kan anbefale hende, hun er en distanceblænder. Kommer nu i tanker om at jeg faktisk besøgte hende to gange. Anden gang håbede jeg nok på, at hun havde forbedret sig - det var så ikke tilfældet. Redigeret 1. Marts, 2014 af Vagn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg