Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Værste service jeg nogensinde har fået, vicky er bare efter penge og ikke andet, spild af penge og tid.

Skrevet
Hard dick skrev, for 7 timer siden:

Værste service jeg nogensinde har fået, vicky er bare efter penge og ikke andet, spild af penge og tid.

Øv, hun ser ret godt ud, nye fotos lige lagt op, store bryster. Kunne du uddybe, hvorfor det var så dårlige en oplevelse?

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har besøgt Vicky og havde en rigtig god oplevelse.

Billederne er af hende og er nogenlunde retvisende selvom dem i sort lingeri tydeligt er shoppet. Formerne i badeværelsesbillederne passer bedre, og så er hun nok 5+ år ældre end annonceret. Med det sagt, synes jeg hun har et sødt ansigt og nogle fantastisk store, naturlige bryster.

Frisk og sød, glimrende engelsk og kommunikationen var nem.

Jeg kunne sagtens finde på at gentage. 

Redigeret af Kaptajn Klo
Slåfejl

Skrevet
Hard dick skrev, den 21.6.2023 at 00:30:

Værste service jeg nogensinde har fået,

Jeg skal lige høre, @Hard dick, om det er den der er i linket. Der er en anden Vicky som har fået katastrofalt dårlige anmeldelser. Så ville bare sikre mig, at det er den samme Vicky vi taler om.

Skrevet

Hende kan jeg absolut ikke anbefale, magen til maskinsex skal man lede længe efter. Lækre patter, men det er også det hele. Jeg tror endog også, at jeg desværre har fået en hilsen med hjem, da gummiet sprang. Det ved jeg imidlertid først om ca. 1 uge. Men det virker desværre som om noget ikke er som det skal være. :-(

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.