Hop til indhold

Vicky Thai professionel massage Valby

Featured Replies

Skrevet
Lars40 skrev, den 17.6.2023 at 12:33:

Hun er anmeldt tidligere, se evt denne tråd

https://www.eroguide.dk/forum/topic/169274-vicky-valby/

Ærligt talt holder tidligere ikke de bedste anmeldelser virkelig ikke længere i min optik. For det første er hun tørlagt, og så giver hun faktisk rigtig god massage - og ekstraydelserne er helt klart i den høje ende på enhver måde - og jeg har efterhånden ca. 10 besøg hos hende at bygge dette udsagn på. Min klare favorit pt.  

Skrevet
lovingthaimassage skrev, for 3 timer siden:

Ærligt talt holder tidligere ikke de bedste anmeldelser virkelig ikke længere i min optik. For det første er hun tørlagt, og så giver hun faktisk rigtig god massage - og ekstraydelserne er helt klart i den høje ende på enhver måde - og jeg har efterhånden ca. 10 besøg hos hende at bygge dette udsagn på. Min klare favorit pt.  

Nu ved jeg de ting og hvis du havde læst inden, vil du vide at det faktisk ikke er de helt gamle fra dengang, men er anmeldelser fra maj, så det burde være gangbart, ellers har vi da et problem :D:D og ja jeg kender hende også, derfor jeg valgte de nye anmeldelser der fortæller mere om hvordan hun er nu end for nogle år siden 

• 2 weeks later...
Skrevet
Lars40 skrev, den 21.6.2023 at 15:32:

Nu ved jeg de ting og hvis du havde læst inden, vil du vide at det faktisk ikke er de helt gamle fra dengang, men er anmeldelser fra maj, så det burde være gangbart, ellers har vi da et problem :D:D og ja jeg kender hende også, derfor jeg valgte de nye anmeldelser der fortæller mere om hvordan hun er nu end for nogle år siden 

Var forbi her den anden dag uden forudgående aftale. Den yngre dame, som åbnede, sagde, at Vicky helt er stoppet. Mon det er rigtige, eller ønskede hun bare at få mig indenfor (jeg gik dog). Nogen af jer, som kender hende, der ved, hvor hun kan findes nu?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.