Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har heller ikke prøvet hende, men jeg er helt sikker på at det er den samme pige som hende der kalder sig "hej thisted"  annoncelight.dk/showad/371256  da mindst 1 af billederne er identiske, så måske en der har prøvet hende?

Skrevet

Mærkeligt at der stadig ikke er nogen som har prøvet hende, selv med de ret dårlige billeder synes jeg faktisk at hun ser ret godt ud.

Skrevet
Pepsimax 75 skrev, for 6 timer siden:

Hr.fisk du må lige ta en for holdet 

Det kunne jeg faktisk godt, men jeg har planlagt en anden pige som heller ikke er anmeldt her på forummet, og da min økonomi forbyder mig at prøve ret meget end en pige pr. måned, må hun nødvendigvis komme bag i køen, og det betyder sidst i juli.

Jeg har besluttet mig for at prøve den nye pige som Sirada Thaimassage i Thisted har lige nu. 

THAIMASSAGE - Annoncelight

jeg har set hende på afstand uden for klinikken, og det tegner godt, så da hun heller ikke er beskrevet her i forumet, synes jeg også at det er at tage en for holdet.

Jeg håber at jeg får tid i kommende uge, ellers bliver det helt sikker iuge 27. Der er et enkelt billede af hende på Siradas side, det er det billede hvor pigen har guld bh på.

370487[1] THAIMASSAGE - Annoncelight.url

Skrevet
Pepsimax 75 skrev, den 16.6.2023 at 15:59:

Hejsa nogle der har besøgt hende her og vil dele lidt info om pigen og besøgt 

https://annoncelight.dk/showad/376029

Jeg havde faktisk besluttet mig for at tage en for holdet med hende her i weekenden, men da jeg trykked telefonnummeret ind, kunne min telefon pludselig genkende nummeret.

Det gjorde mig lidt skeptisk, så jeg undersøgte sagen. 

nummeret fra annoncen Hej Thisted , som jo er samme pige som hende du skriver om, er den samme som nummeret på annoncen Sexy Girls hvilket jo er Mika som også har annoncen Ny i Thisted, og hende kommer jeg rigtig tit hos, og jeg skal også besøge hende senere i denne uge, så kan jeg lige spørge hende om det er en ny pige, eller det bare er endnu flere annoncer på de 2 piger som i forvejen arbejder i lejligheden.

Håber at min forklaring er forståeligt, det er ikke så let at beskrive i en tekst

Skrevet
  • Author

Ok hende jeg besøgte er en meget lille ung dame utrolig sød og smuk men ikke det bedste bj eller sex 

Skrevet
Pepsimax 75 skrev, for 3 timer siden:

Ok hende jeg besøgte er en meget lille ung dame utrolig sød og smuk men ikke det bedste bj eller sex 

Kender du ikke de to der plejer at være i lejligheden, Mika og Tida, som har været der i lang tid, Mika i ca. 1/2 år og Tida i mindst et år, tidligere kendt som Wanda. Var det nogen af dem eller en ny?

Skrevet
  • Author

Ja men det var ikke Mika jeg mødte der i mod en lille ung dame mellem 25 og 30 år ca 150 cm høj 

Skrevet
Pepsimax 75 skrev, for 4 timer siden:

Ja men det var ikke Mika jeg mødte der i mod en lille ung dame mellem 25 og 30 år ca 150 cm høj 

Du har helt ret, jeg kommer lige derfra

Skrevet
Fisken16 skrev, den 3.7.2023 at 18:51:

Kender du ikke de to der plejer at være i lejligheden, Mika og Tida, som har været der i lang tid, Mika i ca. 1/2 år og Tida i mindst et år, tidligere kendt som Wanda. Var det nogen af dem eller en ny?

Hvordan er Tida ?

Mika er fantastisk til B2b.

Skrevet
Jacn1989 skrev, den 11.7.2023 at 05:48:

Skal man stadig op på 4 sal 

Jeg tror nu altså kun det er 3 sal, men det er helt oppe

Skrevet
Bobsy74 skrev, for 15 timer siden:

Hvordan er Tida ?

Mika er fantastisk til B2b.

Tida er rigtig sød og kan snakke lidt dansk. Hun har mindre bryster og er ikke ret god til B2B, men hun er med på næsten alt og når man ser bort fra massage og b2b, så er hun faktisk ret god, både til bj uden og sex.

• 2 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.