Hop til indhold
LeifNissen

Spørgsmål ang. fetish om ydmygelse

Recommended Posts

Hej EG venner

Jeg støder en gang i mellem på emner som small penis humilation, og andre måder kvinder ydmyger mænd på i en sex leg, når jeg surfer på nettet

Jeg har selv prøvet at undersøge emnet men vil gerne høre fra nogen der selv tænder på dette?

Hvad er forklaringen på at I finder dette frækt/tiltalende?

Hilsen en hvis dag/humør ville blive fuldstændig ødelagt hvis jeg blev talt til på den måde

Del dette indlæg

Link til indlæg
LeifNissen skrev, for 20 minutter siden:

Hej EG venner

Jeg støder en gang i mellem på emner som small penis humilation, og andre måder kvinder ydmyger mænd på i en sex leg, når jeg surfer på nettet

Jeg har selv prøvet at undersøge emnet men vil gerne høre fra nogen der selv tænder på dette?

Hvad er forklaringen på at I finder dette frækt/tiltalende?

Hilsen en hvis dag/humør ville blive fuldstændig ødelagt hvis jeg blev talt til på den måde

Uanset om man er M eller Q er det jo Underkastelse….. 

ydmygelsen er jo tæt forbundet med skammen…

Og skam er bare en meget stor seksuel tricker… 

Under de rette forhold og omstændigheder, kan jeg også godt være til det …

Dog Ikke helt ubetinget men alligevel ret langt, hvis forholdene er i orden… :rolleyes:

(privat.. vel-at-mærke.., bare lige så ikke der opstår nogle misforståelse…:P

Det er svært at forklare.. Man kan jo heller ikke helt forklare, hvorfor man godt kan lide chili og hvidløg… Det smager bare godt… og så gir det en prikkende fornemmelse… B) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...