Hop til indhold
Bobby12

Erfaringer med hende her fra viborg

Recommended Posts

Bobby12 skrev, for 1 time siden:

Ups kan jeg flytte den til efterlysninger selv 

Det kan du desværre ikke,  jeg har bedt moderatorer om at flytte den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobby12 skrev, for 4 timer siden:

Slet ingen der har mødt hende ? 

Nej men hun ser sød ud, så tag du bare en tur med hende og kom med en beretning:)

Redigeret af Jyskpik
Tastefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du nu søger på profilnavnet, eller endda prøver at lægge det link ind du selv har lagt op, ind i søgefeltet, så dukker der såmænd lidt op! 
I stedet for “hende her” kunne du have skrevet “LilSaiko”, som dit link henviser til.

Tænker ikke det kan være så svært at lave en anmeldelse eller en efterlysning med en ordentlig overskrift, så man fra starten kan se hvem det drejer sig om og hvor vedkommende holder til. Om det er dumhed eller dovenskab, der afholder folk fra at præsentere deres indlæg med en med få ord fyldestgørende overskrift, skal jeg lade være usagt. Men det er en uskik som efterhånden bliver mere og mere udbredt herinde, hvilket kan være ret så frustrerende! 
Med et profilnavn og en stedbetegnelse ved man fra starten om indlægget handler om noget man kan bidrage til med oplysninger eller ej. Alt andet er efter min mening irriterende clickbait!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...