Guest Rift_key Skrevet 15. Juni, 2023 skulle besøge Louiseplussize til 1.500 det startede med at jeg kom ind og skulle kneppe hende missionær men da jeg skulle tage hende bagfra var hun fuld af lort hun havde ikke tørt sig og da jeg sagde hun skulle tage ud og vaske sig inden nægtede hun så jeg valgte at smutte derfra ikke lige en jeg ville besøge igen når man ikke er renlig LINK - https://sugardaters.com/da/profile/q1W582Jjzl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mgcharlie 59 Skrevet 15. Juni, 2023 Lige nøjagtig den problemstilling har jeg ligeledes været igennem i Nykøbing F. og det er bare for klamt x 100, desangående har jeg sidenhen gennem samtalen på sitet, understreget at jeg mødes kun når eller hvis vi begge har været "forbi" brusekabinen og jeg kan stort hver eneste gang fornemme en hovedrysten bag skærmen; jamen det er da en selvfølge ................. NEJ det er det bare ikke !, efter en oplevelse som du ligeledes har været igennem, er jeg simpelthen mere end et par gange skredet igen, hvis jeg har mødt en kvinde hvor det er klart som en nypoleret termorude, at begreber som rengøring og personlig pleje, nok skal googles før " lyset tændes ", håber ved gud at du ikke betalte for mødet med den overdimensionerede nordjyske møgspreder, føj det bare for ulækkert ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 15. Juni, 2023 Jeg kan så godt lide en beskidt tøs, men gider ikke lige være medlem af den der sugar side. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 16. Juni, 2023 Rift_key skrev, for 15 timer siden: skulle besøge Louiseplussize til 1.500 det startede med at jeg kom ind og skulle kneppe hende missionær men da jeg skulle tage hende bagfra var hun fuld af lort hun havde ikke tørt sig og da jeg sagde hun skulle tage ud og vaske sig inden nægtede hun så jeg valgte at smutte derfra ikke lige en jeg ville besøge igen når man ikke er renlig LINK - https://sugardaters.com/da/profile/q1W582Jjzl SugarDaters 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 16. Juni, 2023 Rift_key skrev, den 15.6.2023 at 17:43: skulle besøge Louiseplussize til 1.500 det startede med at jeg kom ind og skulle kneppe hende missionær men da jeg skulle tage hende bagfra var hun fuld af lort hun havde ikke tørt sig og da jeg sagde hun skulle tage ud og vaske sig inden nægtede hun så jeg valgte at smutte derfra ikke lige en jeg ville besøge igen når man ikke er renlig LINK - https://sugardaters.com/da/profile/q1W582Jjzl mgcharlie skrev, den 15.6.2023 at 18:33: Lige nøjagtig den problemstilling har jeg ligeledes været igennem i Nykøbing F. og det er bare for klamt x 100, desangående har jeg sidenhen gennem samtalen på sitet, understreget at jeg mødes kun når eller hvis vi begge har været "forbi" brusekabinen og jeg kan stort hver eneste gang fornemme en hovedrysten bag skærmen; jamen det er da en selvfølge ................. NEJ det er det bare ikke !, efter en oplevelse som du ligeledes har været igennem, er jeg simpelthen mere end et par gange skredet igen, hvis jeg har mødt en kvinde hvor det er klart som en nypoleret termorude, at begreber som rengøring og personlig pleje, nok skal googles før " lyset tændes ", håber ved gud at du ikke betalte for mødet med den overdimensionerede nordjyske møgspreder, føj det bare for ulækkert ! i forstår da virkelig at vælge nogle helt specielle oplevelser og så sprede møg ud over dem bagefter . Samt mene det er ok at skride uden at betale . 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 710 Skrevet 27. Juni, 2023 Det har sin fordel ved anal. Så behøver du ikke bruge glidecreme. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
UkendtFyr 0 Skrevet 27. Juni, 2023 Så klamt Håber satme ikke du betalte for det 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg