Hop til indhold
Guest Rift_key

Louiseplussize ikke renlig

Recommended Posts

Guest Rift_key

skulle besøge Louiseplussize til 1.500 det startede med at jeg kom ind og skulle kneppe hende missionær men da jeg skulle tage hende bagfra var hun fuld af lort
hun havde ikke tørt sig og da jeg sagde hun skulle tage ud og vaske sig inden nægtede hun så jeg valgte at smutte derfra
ikke lige en jeg ville besøge igen når man ikke er renlig

LINK - 
https://sugardaters.com/da/profile/q1W582Jjzl

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige nøjagtig den problemstilling har jeg ligeledes været igennem i Nykøbing F. og det er bare for klamt x 100, desangående har jeg sidenhen gennem samtalen på sitet, understreget at jeg mødes kun når eller hvis vi begge har været "forbi" brusekabinen og jeg kan stort hver eneste gang fornemme en hovedrysten bag skærmen; jamen det er da en selvfølge ................. NEJ det er det bare ikke !, efter en oplevelse som du ligeledes har været igennem, er jeg simpelthen mere end et par gange skredet igen, hvis jeg har mødt en kvinde hvor det er klart som en nypoleret termorude, at begreber som rengøring og personlig pleje, nok skal googles før " lyset tændes ", håber ved gud at du ikke betalte for mødet med den overdimensionerede nordjyske møgspreder, føj det bare for ulækkert !   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan så godt lide en beskidt tøs, men gider ikke lige være medlem af den der sugar side. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rift_key skrev, for 15 timer siden:

skulle besøge Louiseplussize til 1.500 det startede med at jeg kom ind og skulle kneppe hende missionær men da jeg skulle tage hende bagfra var hun fuld af lort
hun havde ikke tørt sig og da jeg sagde hun skulle tage ud og vaske sig inden nægtede hun så jeg valgte at smutte derfra
ikke lige en jeg ville besøge igen når man ikke er renlig

LINK - 
https://sugardaters.com/da/profile/q1W582Jjzl

SugarDaters

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rift_key skrev, den 15.6.2023 at 17:43:

skulle besøge Louiseplussize til 1.500 det startede med at jeg kom ind og skulle kneppe hende missionær men da jeg skulle tage hende bagfra var hun fuld af lort
hun havde ikke tørt sig og da jeg sagde hun skulle tage ud og vaske sig inden nægtede hun så jeg valgte at smutte derfra
ikke lige en jeg ville besøge igen når man ikke er renlig

LINK - 
https://sugardaters.com/da/profile/q1W582Jjzl

 

 

mgcharlie skrev, den 15.6.2023 at 18:33:

Lige nøjagtig den problemstilling har jeg ligeledes været igennem i Nykøbing F. og det er bare for klamt x 100, desangående har jeg sidenhen gennem samtalen på sitet, understreget at jeg mødes kun når eller hvis vi begge har været "forbi" brusekabinen og jeg kan stort hver eneste gang fornemme en hovedrysten bag skærmen; jamen det er da en selvfølge ................. NEJ det er det bare ikke !, efter en oplevelse som du ligeledes har været igennem, er jeg simpelthen mere end et par gange skredet igen, hvis jeg har mødt en kvinde hvor det er klart som en nypoleret termorude, at begreber som rengøring og personlig pleje, nok skal googles før " lyset tændes ", håber ved gud at du ikke betalte for mødet med den overdimensionerede nordjyske møgspreder, føj det bare for ulækkert !   

i forstår da virkelig at vælge nogle helt specielle oplevelser og så sprede møg ud over dem bagefter . Samt mene det er ok at skride uden at betale . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...