Hop til indhold
Jens35

Laila fra guloggratis

Recommended Posts

Vil lige gå Knallert i bedene - det havde været rart, hvis der i overskriften stod, hvor hun var henne.

Og Knallert her er så beviset på, at det ikke kun er os i Østdanmark, der ikke præciserer stedet! :)

Glædelig jul her fra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bynavnet står da i linket http://www.guloggrat...nyt-i-haderslev  :wink:

 

Joh, men det havde været noget nemmere med en overskrift som: "Laila, Haderslev", med henvisning til annoncens placering på guloggratis nede i teksten - det ville gøre det noget nemmere og hurtigere at se om det var noget, vi kunne bidrage med noget konstruktivt omkring, fremfor den sædvanlige palaver omkring hvor og hvordan en efterlysning skal fremsættes  ;)

 

Desuden ville dette gøre al fremtidig søgning på den pågældende mere effektiv.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil lige gå Knallert i bedene - det havde været rart, hvis der i overskriften stod, hvor hun var henne.

Og Knallert her er så beviset på, at det ikke kun er os i Østdanmark, der ikke præciserer stedet! :)

Glædelig jul her fra

ingen regler uden undtagelser også god jul til dig og alle andre der læser herinde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en slank dame midt i fyrrene ikke for høj pæn dame

hendes ydelser vat OK :-P  

Men hav kondisionen orden hun bor på 2 sal.

er der ingen elevator :-P  :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej vognmand

Vil du gå lidt i detaljer med din oplevelse. ?

Undrer mig over hun ikke svarer på henvendelser på guloggratis og at det nu er en fyr der står som opretter af hendes annonce

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en slank dame midt i fyrrene ikke for høj pæn dame

hendes ydelser vat OK :-P  

Men hav kondisionen orden hun bor på 2 sal.

 

Ja, kan man ikke klare den til anden sal så .....  Men nok også en grund til at hun holder sig så pæn og slank.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik heller ikke noget brugbart svar herinde- så jeg har selv besøgt hende  :-P

 

En lille slank dame, ikke nogen fotomodel. Pæn lejlighed men ikke mulighed for bad.

Hun er ok serviceminded og gør hvad man beder hende om. Hun giver et super blow, hvor hun 

er god til at fornemme når det et lige op over - hvorefter hun fortsætter med at pirre. 

Selve sexdelen synes jeg ikke var noget særligt - meget rutinepræget fra hendes side og hun 

lever sig ikke rigtigt ind i det.

 

Prisen er ok- så kunne godt finde på at besøge hende igen- men kun for BJ.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jens35:

Hvornår besøgte du hende?  For jeg prøvede både tirsdag og onsdag at fange hende men intet respons :/

Jeg besøgte hende for 14 dage siden. Tror ikke hun svarer via chat på gul og gratis. SMS et par gange frem og tilbage

og fik endelig adresse på vej til Haderslev.

Del dette indlæg


Link til indlæg

sjov at bruge gul og gratis til sådanne tilbud, desværre er det mit indtryk at gul og gratis er for jyder og den blå avis er for sjællændere - og den blå avis er tom for disse tilbud, ellers er det bare mig der ikke kan finde dem :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...