HornyTurtle 169 Skrevet 15. Juni, 2023 Jeg var forbi hende forleden til en quickie i varmen, og startede med et hurtigt bad. Super godt BJ, med god øjenkontakt og lækker GFE sex. Jeg er lidt pjattet med mørke piger, og det var en rigtig god seance. Var jeg i nærheden af Odense, så driblede jeg sgu forbi igen, for at prøve hendes røv af! Jeg nåede ikke at lave et EG søg inden jeg besøgte hende, og det var vist godt det samme, ift. nogle af de anmeldelser er på hende. Det kan jeg slet ikke genkende. Videoen på annoncen ar af hende, og det er alle billederne også, måske dog undtaget billede 3 (brystbilledet), det kan jeg ikke umiddelbart verificere. Sted: 7/10 Pigen 10/10 Sex 10/10 Gentagelsesfaktor - Ja tak https://annoncelight.dk/showad/373378 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrGentleman14 35 Skrevet 15. Juni, 2023 Det lyder skønt. Hvordan fik du sat aftalen i stand? Via snapchat eller? Og er det Rolf krakes vej hun holder til (hun nævner det selv i sin annonce) eller en af sidevejene i området? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 253 Skrevet 15. Juni, 2023 Hva måtte du giv for den røv tur hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HornyTurtle 169 Skrevet 15. Juni, 2023 MrGentleman14 skrev, for 52 minutter siden: Det lyder skønt. Hvordan fik du sat aftalen i stand? Via snapchat eller? Og er det Rolf krakes vej hun holder til (hun nævner det selv i sin annonce) eller en af sidevejene i området? Jeg ringede på hendes tlf. og da jeg tilfældigt var i nærheden, så gik der vel ca. 10 min. fra opkald til hun havde sjoverten i munden 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrGentleman14 35 Skrevet 15. Juni, 2023 HornyTurtle skrev, for 1 minut siden: Jeg ringede på hendes tlf. og da jeg tilfældigt var i nærheden, så gik der vel ca. 10 min. fra opkald til hun havde sjoverten i munden Lyder lækkert Holder hun til i et hus eller i lejlighed? Og hvad måtte du gi for sådan en omgang? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HornyTurtle 169 Skrevet 15. Juni, 2023 15 min GFE m. SF for 800.- og en halv time for 1200.- 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DeNyePiger2023 3 Skrevet 21. Juni, 2023 HornyTurtle skrev, den 15.6.2023 at 14:25: Jeg var forbi hende forleden til en quickie i varmen, og startede med et hurtigt bad. Super godt BJ, med god øjenkontakt og lækker GFE sex. Jeg er lidt pjattet med mørke piger, og det var en rigtig god seance. Var jeg i nærheden af Odense, så driblede jeg sgu forbi igen, for at prøve hendes røv af! Jeg nåede ikke at lave et EG søg inden jeg besøgte hende, og det var vist godt det samme, ift. nogle af de anmeldelser er på hende. Det kan jeg slet ikke genkende. Videoen på annoncen ar af hende, og det er alle billederne også, måske dog undtaget billede 3 (brystbilledet), det kan jeg ikke umiddelbart verificere. Sted: 7/10 Pigen 10/10 Sex 10/10 Gentagelsesfaktor - Ja tak https://annoncelight.dk/showad/373378 Tak, knus Sasha♥️ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
esbe1813 1 Skrevet 21. Juni, 2023 (edited) Hun er en fræk pige God bj med øjenkontakt og tager den helt til roden med sin saftig mund Hun vil have alle stillinger og på den måde du ønsker eller kan man altid finde ud af det med hende Jeg har besøgt hende nogle gange og vil blive ved med det for hun er sku en dejlig pige i frækt tøj Hun tager over hele landet og er god til at svar på alle spørgsmål man har og tager godt imod dig første gang Kan kun anbefales til alle der kunne tænke sig at komme i den 7 himmel Synes i skal prøve Redigeret 21. Juni, 2023 af esbe1813 1 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 236 Skrevet 22. Juni, 2023 @esbe1813 Der er ikke noget mere ucharmerende end når piger selv laver anmeldelser, af netop dem selv. Kæmpe turn Off, og af den grund er jeg ude. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Keeper Skrevet 22. Juni, 2023 ild i piben skrev, for 8 timer siden: @esbe1813 Der er ikke noget mere ucharmerende end når piger selv laver anmeldelser, af netop dem selv. Kæmpe turn Off, og af den grund er jeg ude. Enig De er begge ude. En anden gang så lav gerne en rapport. Så bliver det tjekket. Keeper Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg