Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var forbi hende forleden til en quickie i varmen, og startede med et hurtigt bad.

Super godt BJ, med god øjenkontakt og lækker GFE sex. Jeg er lidt pjattet med mørke piger, og det var en rigtig god seance. Var jeg i nærheden af Odense, så driblede jeg sgu forbi igen, for at prøve hendes røv af!

Jeg nåede ikke at lave et EG søg inden jeg besøgte hende, og det var vist godt det samme, ift. nogle af de anmeldelser er på hende. Det kan jeg slet ikke genkende.

Videoen på annoncen ar af hende, og det er alle billederne også, måske dog undtaget billede 3 (brystbilledet), det kan jeg ikke umiddelbart verificere.

Sted: 7/10

Pigen 10/10

Sex 10/10

Gentagelsesfaktor - Ja tak

https://annoncelight.dk/showad/373378

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder skønt. 

Hvordan fik du sat aftalen i stand? Via snapchat eller?

Og er det Rolf krakes vej hun holder til (hun nævner det selv i sin annonce) eller en af sidevejene i området?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrGentleman14 skrev, for 52 minutter siden:

Det lyder skønt. 

Hvordan fik du sat aftalen i stand? Via snapchat eller?

Og er det Rolf krakes vej hun holder til (hun nævner det selv i sin annonce) eller en af sidevejene i området?

Jeg ringede på hendes tlf. og da jeg tilfældigt var i nærheden, så gik der vel ca. 10 min. fra opkald til hun havde sjoverten i munden  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
HornyTurtle skrev, for 1 minut siden:

Jeg ringede på hendes tlf. og da jeg tilfældigt var i nærheden, så gik der vel ca. 10 min. fra opkald til hun havde sjoverten i munden  :P

Lyder lækkert :D

Holder hun til i et hus eller i lejlighed?

Og hvad måtte du gi for sådan en omgang?

Del dette indlæg


Link til indlæg
HornyTurtle skrev, den 15.6.2023 at 14:25:

Jeg var forbi hende forleden til en quickie i varmen, og startede med et hurtigt bad.

Super godt BJ, med god øjenkontakt og lækker GFE sex. Jeg er lidt pjattet med mørke piger, og det var en rigtig god seance. Var jeg i nærheden af Odense, så driblede jeg sgu forbi igen, for at prøve hendes røv af!

Jeg nåede ikke at lave et EG søg inden jeg besøgte hende, og det var vist godt det samme, ift. nogle af de anmeldelser er på hende. Det kan jeg slet ikke genkende.

Videoen på annoncen ar af hende, og det er alle billederne også, måske dog undtaget billede 3 (brystbilledet), det kan jeg ikke umiddelbart verificere.

Sted: 7/10

Pigen 10/10

Sex 10/10

Gentagelsesfaktor - Ja tak

https://annoncelight.dk/showad/373378

Tak, knus Sasha♥️

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en fræk pige 

 

God bj med øjenkontakt og tager den helt til roden med sin saftig mund 

 

Hun vil have alle stillinger og på den måde du ønsker eller kan man altid finde ud af det med hende 

 

Jeg har besøgt hende nogle gange og vil blive ved med det for hun er sku en dejlig pige i frækt tøj 

Hun tager over hele landet og er god til at svar på alle spørgsmål man har og tager godt imod dig første gang 

 

Kan kun anbefales til alle der kunne tænke sig at komme i den 7 himmel 

Synes i skal prøve 

Redigeret af esbe1813

Del dette indlæg


Link til indlæg
ild i piben skrev, for 8 timer siden:

@esbe1813

Der er ikke noget mere ucharmerende end når piger selv laver anmeldelser, af netop dem selv. Kæmpe turn Off, og af den grund er jeg ude.

Enig 

De er begge ude. En anden gang så lav gerne en rapport. Så bliver det tjekket. 

Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...