Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været hos hende for et par år siden under et andet profilnavn.

Det jeg husker mest, er at hendes lejlighed var et syndigt rod. Sexen var som jeg husker det OK, men ikke noget jeg vil komme igen til.

Hendes sugar er for høj i forhold til ydelsen, og hun vil have betaling næsten inden man er inden for døren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har en masser forskellige profiler derinde på samme tid og virker ret desparat efter møder - hun har kontaktet mig fra flere af hendes profiler, selvom jeg har afvist hende hver gang. Hun forsøgte endda at svindle mig fra en af sine tidligere profiler, men for det meste er hun vist reel nok, og det virker til at mange herinde har besøgt hende på et tidspunkt.

@sikkersex aka @daddyo har forsvaret hende i en tidligere tråd, men generelt virker det til, at de fleste ikke har haft en speciel spændende oplevelse hos hende. 

Redigeret af Emptyman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 2 timer siden:

Hun har en masser forskellige profiler derinde på samme tid og virker ret desparat efter møder - hun har kontaktet mig fra flere af hendes profiler, selvom jeg har afvist hende hver gang. Hun forsøgte endda at svindle mig fra en af sine tidligere profiler, men for det meste er hun vist reel nok, og det virker til at mange herinde har besøgt hende på et tidspunkt.

@sikkersex aka @daddyo har forsvaret hende i en tidligere tråd, men generelt virker det til, at de fleste ikke har haft en speciel spændende oplevelse hos hende. 

Hvad betyder "aka"?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har et misbrugsproblem.

Har besøgt hende for et par år siden men  hun var så skæv og uklar at jeg gik igen uden at have rørt hende eller givet hende penge. Men hun har bestemt en meget erotisk krop, ikke ligefrem slank, men med noget til gården og gaden.

Redigeret af MikkelRæv64

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fredagsslik skrev, for 3 minutter siden:

Jeg kan ikke finde de andre anmeldelser herinde. Ved ikke hvad jeg skal søge på... :(

Hun har mindst haft 5 forskellige profiler gennem mindst 5 år, men jeg husker ikke navnene. Det er muligt hun er et godt knald, skal ikke kunne sige det. Men hun er en sørgelig eksistens 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MikkelRæv64 skrev, for 14 timer siden:

Hvad betyder "aka"?

"Also known as". Ret tydeligt den samme person, som af en eller anden grund har skiftet profil herinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MikkelRæv64 skrev, for 14 timer siden:

Men hun er en sørgelig eksistens 

Præcist mit indtryk og hvad jeg prøvede at få igennem til trådstarter med mit indlæg. Hun er tilsyneladende reel nok, hun virker bare meget sølle i det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende for et års tid siden.

Alt øko.

Ikke nogen stor oplevelse. Ikke gentagelse.

Hun var sløv og bedøvet på medicin og der lugtede af røg i hele lejligheden. Bvadr 

Redigeret af thedanishdude

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende i sidste uge. 
Lejligheden i Hvidovre kunne trænge til en maler, til at renovere væge og lofter. Det er ikke en opgave for en nybegynder. Det var et badeværelse som også kunne være mere moderne, men det fungerede. 

Pigen var rigtig sød, men hun var også bange for ikke at yde optimalt. Selv om hun var nyvasket spurgte hun om hun skulle tage mere deodorant på. Det var ikke nødvendigt da hum kun lugtede godt.

Hun var rigtig god til at knalde uden begrænsninger, lige som hun nød at blive slikket. Jeg overvejer en gentagelse. De 2000 kunne være lidt for meget.

Hvis man overvejer besøg, skal man kunne klare en lidt pige med problemer, som ellers er sød og imødekommende. Hun vil rigtig gerne yde og gjorde det også. Man skal også kunne tåle et sted som kunne være i bedre stand, men som ellers fungerer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har lige skrevet til mig og vil mødes med det samme. Jamen kære, jeg er i Viborg skrev jeg og fik derefter hendes adresse!!!
Desperat og virker ikke som om hun forstår at man bare ike kan møde hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fredagsslik skrev, den 16.6.2023 at 00:04:

Øh - hvis det er den samme så er billetterne forkerte. På billederne har hun en meget lille barm.... 

Det har hun også i virkeligheden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...