jydefyren 118 Skrevet 15. Juni, 2023 https://annoncelight.dk/showad/359970 Bare et spørgsmål pga. forvirring efter ofte at have set den meget massive annoncering fra dette sted ved Sindal: I teksten “Kom på min rulketiske”, hvad f….. er rulketiske? Jeg plejer ellers nok at være god til at tyde og gennemskue Google translate, men her må jeg give fortabt! Er der nogen, der kan tyde det? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxxon 180 Skrevet 15. Juni, 2023 Det kan være et anagram? slikke ture, slikke urte, is er lukket, rusket kile, lusker etik lusket erik lektie krus etiker lusk kikset luer (Ja. Jeg brugte en generator.) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1585 Skrevet 15. Juni, 2023 (edited) Mit gæt er at det ikke er Google Translate, men måske Bing - og ja, der er kæmpe forskel på deres evner som oversætter. Gæt nr. 2 er, at det er oversat fra italiensk Gæt nr 3 er, at det er noget slang for "lyserød fisse" der er gået galt. Jeg skulle lige til at kontakte hende, men sidste sætning lyder: "Kun for en god fyr seriøs og konkret vellykket". Det kan jeg vist ikke leve op til... Redigeret 15. Juni, 2023 af yrghh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg