holstebronx 7415 Skrevet 21. December, 2013 Hvis jeg ikke logger af min profil når jeg lukker siden ned, er jeg så online 24/7 ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 21. December, 2013 Har samme spørgsmål, på det gamle site blev man automatisk smidt af efter et stykke tid, når man havde lukket browseren, nu har jeg på fornemmeren, at man bliver hængende. Hvis det forholder sig sådan, kan det jo få uoverskuelige følger for folk i forhold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 21. December, 2013 Jeg har erfaring for, at man er på "ret lang tid". Forleden lukkede jeg putteren sent på aftenen, og da jeg næste morgen ville "afsøge terrænet", var jeg stadig logget ind. Det kan for en erhvervsaktiv have visse fordele, at man bare skal trykke på en enkelt knap. Hæ, hæ. Men svaret på dit spørgsmål må vel blive: Ja! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 21. December, 2013 Jeg har erfaring for, at man er på "ret lang tid". Forleden lukkede jeg putteren sent på aftenen, og da jeg næste morgen ville "afsøge terrænet", var jeg stadig logget ind. Det kan for en erhvervsaktiv have visse fordele, at man bare skal trykke på en enkelt knap. Hæ, hæ. Men svaret på dit spørgsmål må vel blive: Ja! Altså browseren var stadig på EG's side ? jeg lukker jo ned for siden. ( altså krydset hvis det havde været på min bærbare ). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 21. December, 2013 Altså browseren var stadig på EG's side ? jeg lukker jo ned for siden. ( altså krydset hvis det havde været på min bærbare ). Nej, jeg lukker ikke browseren ned ved cmd+q. Jeg lukker bare fanebladet, og så er man tilsyneladende på, indtil man afbryder browseren. Jeg oplever dog, at når jeg klapper låget ned og først åbner det på arbejdet, så må jeg logge ind igen. Det er nok grundet den ny netforbindelse. Omend jeg ikke har megen forstand på de tekniske detaljer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 21. December, 2013 Så længe du ikke lukker browseren vil du i det fleste tilfælde stadig være logget ind, når de næste gang vil besøge Eroguide.dk. Dog har vi en ganske udemærket "Log ud" knap oppe i højre hjørne, så er man sikker på man er logget af. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg