Hop til indhold
holstebronx

Log on / log off.... ??

Recommended Posts

Har samme spørgsmål, på det gamle site blev man automatisk smidt af efter et stykke tid, når man havde lukket browseren, nu har jeg på fornemmeren, at man bliver hængende.

 

Hvis det forholder sig sådan, kan det jo få uoverskuelige følger for folk i forhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har erfaring for, at man er på "ret lang tid".

 

Forleden lukkede jeg putteren sent på aftenen, og da jeg næste morgen ville "afsøge terrænet", var jeg stadig logget ind.

Det kan for en erhvervsaktiv have visse fordele, at man bare skal trykke på en enkelt knap. Hæ, hæ.

 

Men svaret på dit spørgsmål må vel blive: Ja!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har erfaring for, at man er på "ret lang tid".

 

Forleden lukkede jeg putteren sent på aftenen, og da jeg næste morgen ville "afsøge terrænet", var jeg stadig logget ind.

Det kan for en erhvervsaktiv have visse fordele, at man bare skal trykke på en enkelt knap. Hæ, hæ.

 

Men svaret på dit spørgsmål må vel blive: Ja!

 

Altså browseren var stadig på EG's side ?

 

jeg lukker jo ned for siden. ( altså krydset hvis det havde været på min bærbare ).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså browseren var stadig på EG's side ?

 

jeg lukker jo ned for siden. ( altså krydset hvis det havde været på min bærbare ).

 

Nej, jeg lukker ikke browseren ned ved cmd+q. Jeg lukker bare fanebladet, og så er man tilsyneladende på, indtil man afbryder browseren.

 

Jeg oplever dog, at når jeg klapper låget ned og først åbner det på arbejdet, så må jeg logge ind igen. Det er nok grundet den ny netforbindelse. Omend jeg ikke har megen forstand på de tekniske detaljer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...